"hard reset" atmak zararlı mıdır?

Puck

Üye
    Konu Sahibi
"hard reset" atmak zararlı mıdır?
Bir yerde okudum arada sırada atın telefonu rahatlatır diye yazılmıştı "home tuşuyla kilitleme tuşuna yaklaşık 5 saniye tutmak " ama sormak istedim bunun zararı varmıdır ? 3 defa yaptım daha .
 
Hayır herhangi bir zarar vermiyor. Telefon bazen tamamen donuyor, normal kapatma işletimini dahi başlatamadığımız durumlarda alternatif olarak kullanıyoruz. Hard reset diğer modellerdeki çıkarılabilir bataryayı çıkarıp takma işlemiyle aynı şey benim gözümde.
 
Tepkiler: Puck
bana arkadaşım ilk aldığım zaman bunu yapmamamı söylemişti donuyor demişti