harbi NOKİA cılar :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
harbi NOKİA cılar :)
Her ne olursa olsun nokia dan baska telefon kullanmam dıyen kac kısı var ?
basta ben olmak uzere hangı telefoncuya gıttysem gıcıklıgına ne onerırsınız dıye sorarm sureklı andorıd yok I phone yok htc surerler onumuze sorarm neden nokıa onermıyosun? baslar bu androıd bu su ıslemcıde bu bu işlemcide bende derımkı sen saya dur o andorıdli telefonu bedava versen alırım gıder satar yine nokia alırım

olümüne NOKİA..
 
Tepkiler: serecans, 'Sefer ve aleranol

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Her türlü Nokia cıyım ama ilerde iphone a geçebilirim
 
    Konu Sahibi
ı phone zengın ksılerın ozentılestırdıgı bır telefon bana gore tabıkı zevk meselesı ama kesınlıkle her ne olursa olsun nokia dan vazgecmem rusyada yasıyorm normalde lumıa 800 800tl fılan ozellıkle tr dekı fıyatnı ogrenmek ıcın bekledım geldım bakdım burda daha yok sımdı vızemın yenılenmesını beklıyorm lumıa 800 yada 900 alıcam n8 ı satmayıda hıc dusunmuyorum

I phone asla almam hanı ıkıncı bı telefon yada denemek ıcın olursa bıle samsung denerım ama bı cebımde nokıa muhakkak olur
 
ucuzdur oralarda bize de yollayıver :P
 
Nokiayla aramda bilinmyen bi bağ var....
 
Tepkiler: 'Sefer

Türe

Üye

Bazı zenginler sırf adı için alıyor . Benim gibilerse uygulama,oyun,destek,içerik ve kalitesi için alıyorlar.
 

NaganoTR

Üye
Doğru yoldasın düşüncene saygı duyuyorum
 

SheFy

Üye
nokiayla basladiysak onla devam yari yolda birakmam ;D
 

aleranol

Üye
Valla o kadar demiyorum artık s^3 biraz sıktı beni artık cfw testerlik yapacam ama lumilar harbi nokia hani

---------- Eklendi @ 20:49:15 ---------- Yazıldı @ 20:46:55 ----------

Yav abi madem alacaksın ne zaman alacaksın? Eğer alabilirsen bana da alırsan sevinirim hatta özelden konuşabiliriz.Yeni lumiaları bekliyecem ben ama
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
iphone zengin telefonu falan değil evet pahalı olabilir ama hakkını da veriyor. Telefonda ne takılma ne donma ne ram yetmezliği ne tarayıcı hiç bi sıkıntı yok.. İos mükemmel bi sistem.. Nokia gözümde çok çook ayrı ama neden çıkan her cihazın ilk önce iphone la karşılaştırıldığını bi düşünün..
 
nokia connecting pepople herzaman nokia...
 

Türe

Üye

Çünkü hatasıza yakın bir sistem var . Ha diğer sistemler kötü de ios çok mu iyi ? Tabiki hayır her sistemin belli başlı ustalıkları var.
 

klongs

Üye

iphonelerin tarayıcısı biraz kötü scroll lock hızı düşük
 
iphone alana kadar... nokia; sırf menüsünü sevdiğim için nokia seçiyorum aslında, tabi birde görsel olarak güzel telefonlar çıkarıyor
 
Tepkiler: great14
ben varım ben ben .

şimdi n8 im eskisin lumila 900 de çıktıktan sonra bi 4-5 ay geçsin direk lumia 900 alıcam .

isterse diğer telefonlarla aynı tl de olsun. isterse galaxy s3 çüler bu ne lan tetris lan bu diye dalga geçsinler ben yinede nokia derim.

unutmayalımki herşey nokia ile başladı. ilk video nokiadan . ilk adam gibi oyunlar yine nokiadan . en daayanıklı ve en ucuz telefonlarda nokiadan geldi . şimdi 2-3 uygulaması var diye fandroidlik yapmanın bi alemi yok açıkçası )
 
gayet çekinmeden kullanırım ancak n8 ile memnunum.
 

Türe

Üye
iphonelerin tarayıcısı biraz kötü scroll lock hızı düşük

bilerek o şekilde ayarlandı . ve eğer scrolla devam ederseniz de hızlanıyor ve daha çok satır atlıyor . gayet hoş bir görsel katıyor bu da
 

atakan25

Üye
sıkıldım nokiadan tel eski olsa lumia 800 düşünürdüm ama
 
6600 ile başladım çoğunuz bilirsiniz bu telefonu
nokidan şaşmam . C6-01 ile yola devam . Nokia ürünlerini üretene dek nokia ya devam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...