matchless
Üye
-
Konu Sahibi
-
ı phone zengın ksılerın ozentılestırdıgı bır telefon bana goretabıkı zevk meselesı ama kesınlıkle her ne olursa olsun nokia dan vazgecmem rusyada yasıyorm normalde lumıa 800 800tl fılan ozellıkle tr dekı fıyatnı ogrenmek ıcın bekledım geldım bakdım burda daha yok sımdı vızemın yenılenmesını beklıyorm lumıa 800 yada 900 alıcam n8 ı satmayıda hıc dusunmuyorum
I phone asla almam hanı ıkıncı bı telefon yada denemek ıcın olursa bıle samsung denerım ama bı cebımde nokıa muhakkak olur
iphone zengin telefonu falan değil evet pahalı olabilir ama hakkını da veriyor. Telefonda ne takılma ne donma ne ram yetmezliği ne tarayıcı hiç bi sıkıntı yok.. İos mükemmel bi sistem.. Nokia gözümde çok çook ayrı ama neden çıkan her cihazın ilk önce iphone la karşılaştırıldığını bi düşünün..
iphone zengin telefonu falan değil evet pahalı olabilir ama hakkını da veriyor. Telefonda ne takılma ne donma ne ram yetmezliği ne tarayıcı hiç bi sıkıntı yok.. İos mükemmel bi sistem.. Nokia gözümde çok çook ayrı ama neden çıkan her cihazın ilk önce iphone la karşılaştırıldığını bi düşünün..
iphonelerin tarayıcısı biraz kötü scroll lock hızı düşük
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?