[Harald Meyer] EasyLight v1.00(0) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Harald Meyer] EasyLight v1.00(0) Symbian^3 Signed
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız



El feneri uygulamasıdır.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2149105 ve Uruloki


Uruloki

Uruloki

Üye
N8 de oluyor mu yani oluyor mu derken kırmızı ışık mı yanıyor yoksa ekran mı parlıyor
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
teşekkürler
 

LENOVO34

Üye
N 8 de çalışmadı
 
engin_erg

engin_erg

Üye
xenon oldugundan çalışmaz
 
hsn6262

hsn6262

Üye
c6-01 de güzel çalışıyor ama sürekli internete bağlanıyor program
 

mmtazz

Üye
Bunun yerıne ovı dekı programı kullanın o ınternet baglantısı ıstemıor
 
juju6611

juju6611

Üye
ovideki?
 
Apple iPhone4

Apple iPhone4

Üye
N8 için deil bu
 

papi11

Üye
c7`de tuş kilidini çekip tutun led yanar. Programa gerek yok. Yine de tşkler..
 
johnny_bravo

johnny_bravo

Üye
tesekkurler
 

megasxlr1990

Üye
c6-01 de ekran aydınlatma tuşunu basılı tuttuğunda yanıyor...
 

fermanbenim

Üye
bilgi paylaştıkca çoğalır teşekkürler. :)
 


Üst Alt