[Harald Meyer] CameraPro 1.00(5) Symbian^3 Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

BL@DE02

BL@DE02

Üye
arkadaşlar o bu değilde dijital zoom mükemmel derecede iyi kendi zoom u çok yetersiz ben bunun 11x zoom uyla 250 metre ilerdeki marketi yanımda gibi görebildim netlikde gayet güzel bozmuyor fazla o kadar zoom a rağmen nokia cihazı üretmis ama yazılımı yapamamış 5mp özellikli yazılım yapmış inş ilerde güncellemeyle kendi kamera programını böyle yapar 12 mp olduğunu böyle hissedebiliriz
 


Uruloki

Uruloki

Üye
peki hdr fotoğrafları birleştirebileceğimiz bir program ismi alabilir miyim?
 
melgklay

melgklay

Üye

muratcan1905

Üye
    Konu Sahibi
peki hdr fotoğrafları birleştirebileceğimiz bir program ismi alabilir miyim?
telefonda hdr photo camera var ovide bulabilirsin henüz kırık versiyonu çıkmadı
pc de ise
photoshop ile yapabilirsin.
onun dışında artizen hdr
hdrsoft photomatix gibi programlarıda kullanabilirsin.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
tabi ki telde program yok pc için sormuştum ve cevabı aldım
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
Arkadaşlar Telden CameraPro İle Çektim HDR Matığını Açarak 3 Foto Çekti Kamera Ve Bunları PC de Photomatix le Birleştirdim Photoshopla İki Resmi Karşılaştırdım Buyrun Örnek :) Bu Arada Gökyüzü Bulutsuz Olduğu İçin Ve Bir Manzara Olmadığı İçin Pek Güzel Bİr Görsellik Yok Ama Aradaki Farkı Anlayacaksınız :) Not: N8 İle Çekildiği İçin İstediğiniz Kadar Zoom Yapıp İnceleyin :ehe

 
Uruloki

Uruloki

Üye
hacı manzara yok demişsinde süper olmuş ya hakket diyorum
 

mmk428

Üye
arkadaşlar unsigned olmasını sorun eden varsa freesigner uygulamasını kullansın ;) Çok kolay ve kullanışlı bir program..
 
accman

accman

Üye
peki programdaki makro çekim modu olayı iş görüyor mu gerçekten? yani bu donanımsal bi özellik değil mi? c7 veya c6-01 için deneyen varsa paylaşabilir mi gözlemlerini?
 
ankaraliserhat

ankaraliserhat

Üye
n8 de ses kalıtesını bozuyo sıkıntılı..
 
throner

throner

Üye
hacı çok saol bea oviden baktım vergiler dahil 4.99 tl.....burda bedava.. beyin bedava :D
 
aras248

aras248

Üye
bir türlü kaliteli foto çekemedim.eski hali daha güzel çekiyor.ama bunun zoom u çok fena
 

gokkaya2706

Üye
emeğine sağlık kardeşim teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

emeğine sağlık kardeşim güzel paylaşım açamadım imza ne demek biri bana yardımcı olursa sevinirim bundan dolayımı açılmıyor
 

praglel3

Üye
imzalama gerektirmeden yapın aga:)
 

moscow89

Üye
:tşk:
 
rave4

rave4

Üye
ben oviden (hdr camera) indirdim bu programda resimleri kendisi birleştiriyor fuse diye bir yazı var oraya tıkladıgında resmi kendisi birleştirip dördüncü olarak ekliyor
 


Üst Alt