hangisini daha iyi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dark1983

Üye
    Konu Sahibi
hangisini daha iyi?
arkadaşlar sony ericsson hiç kullanmadım.yeni tlf alacağım ama nokia n73, nokia n73m.e., nokia 6120 ve sony ericsson w850i arasında kaldım. siz hangisini tercih ederdiniz?w850i kullanıcıları tlfdan memnun mu?oyun program yükleyebiliyormuyuz?6120 gerçekten kaliteli mi? n73ün joyistikinde sorun çıkar mı? n73music editiona n73ten 200ytl fazla vermeye değer mi?bu gidişle sx1e devam

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca bu tlfların iyi ve kötü özellikleri. o kadar yerden inceledim karar veremedim. yardımmmmm
 
nokiadan şaşma arkadaşım...
n73 ile n73me arasında pek fark yok sanırım. 200 lira fazla vermeye değmez.
6120de kullanışlı, şık fakat, özellik bakımından biraz düşük. fazla özellik istemiyosan ideal. ama n73le kıyaslanamaz.
en iyisi n73.
benim kuzende kullanıyo ve memnun.
seçim senin...
 

onurhan

Üye
bende nokiadan şaşma derim n73 hakkinda bi bilgim yok ama N95 8gb yi tavsiye ederim
 
Nokia 6120 aL Tavsiye Ederim.. Neden ? Çünkü Herkezin Elinde N73 var.6120 Hem Hoş Hem Kullanışlı!
 

CoYoTe®

Üye
Kamera Kalitesi için N73 Ten şaşma
 
kardeş sen sen ol nokıa dan kesinlikle şaşma.... yıllardır nokıa alır satarım

--------------- Ekleme ---------------

n73 ün performansı iyi 2. eli 400 civarı her işini görür bu telden vazgeç me
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...