Hangisi daha iyi ?

    Konu Sahibi
Hangisi daha iyi ?
Merhaba arkadaşlar ben laptop alacağım ama 2 sistem arasında kaldım
Özellikler: İntel İ5 2520M 2,5 GHZ (2.Nesil)
6 GB DDR 3 Ram
640 GB HDD
Çift Ekran Kartı Nvidia GT540M ve İntel HD Graphics 3000 (1 gb)


Özellikler: İntel İ7 1.6 GHz-3.0 GHz
8 GB Ram
300 GB HDD
(Paylaşımlı) ATI mobility radeon hd 5400 (4GB)

Siz hangisini tercih edersiniz ?
Not : GTA 5'i normal ayarda kasmadan donmadan açsın yeter...
Güncel
Güncel
Koca forumda yardım eden yok mu ?
 

ANIL

Admin
2 sistemde GTA 5 için pek uygun değil. Ayrıca marka ve model numarasını verirseniz daha iyi olur.
 
    Konu Sahibi
2 sistemde GTA 5 için pek uygun değil. Ayrıca marka ve model numarasını verirseniz daha iyi olur.
model numarasını tam bilmiyorum...
Crysis 2 Mafia 2 GTA 4 vb. oyunları açsınlar yeter benim için gta 5 i açarsa diğerlerini zaten açar diye düşündüm o yüzden gta 5 açsın yeter dedim
1. sistem Casper, 2. sistem Exper
1. bu hocam
 

furyzer0

Üye
Eğer oyun için alacaksan işlemciyi i3 de alabilirsin oyun için işlemcinin nereyse hiç bir önemi yok intell pentiumla gta5 oynayan gördüm ama ekran kartı yûksekti

Sent from mtalk using lumia 950
 
oyun içinse
içinde gt540M olanı tercih etmeniz daha iyi olucaktır

ama yinede gta 5 oynayamayabilirsiniz

yakın arkadaşta 6. nesil i5 işlemci 12gb ram ve gt940M var o bile orta ayarlarda 1366x768 ekranda
60 fps zor görüyor

SM-N9000Q ile uygulamasından gönderildi.
 
    Konu Sahibi
hocam gta5 şart değil crysis 3 (ya da 2) gta 4 mafia 2 gibi oyunları açsın yeter...
Eğer oyun için alacaksan işlemciyi i3 de alabilirsin oyun için işlemcinin nereyse hiç bir önemi yok intell pentiumla gta5 oynayan gördüm ama ekran kartı yûksekti

Sent from mtalk using lumia 950
hmm iyimiş evet oyun için
 

furyzer0

Üye
Ama eğer oyundayken ekran kaydeteceksen stream falan gibi bir düşüncen varsa işlemci de lazım

mTalk'tan gönderildi
 
17yıldır intel kullanırım abimde ailemde aynı şekilde.
Kardeş AMD canmış i7 3.5 kesmiyor düşün
 
Tepkiler: falconn00

furyzer0

Üye
Amdleri pek bilmem ama benim kuzan kasa toplatmıştı biraz faza ısınıyordu yazın LoL de otomatik kapanıyordu

Sent from mtalk using lumia 950