Hangisi daha iyi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Hangisi daha iyi?
Cep telefonum bozuldu yeni bir telefon almayı düşünüyorum Kafamda nokia pek yoktu ama Belle işletim sistemli telefonları dikkatimi çekti Nokia 603,700 ve 701 arasında kararsız kaldım sizce hangisini alıyım? Kullanım açısından nasıl biraz bilgi verirseniz sevinirim.
Eğer kötü olduğunu düşünüyorsanız Samsung Galaxy lere yönelecegim.
 
bütçen ne kadar android istiyormusun android düşünürsen sony xperia u veya samsung galaxy wonder öneririm yok android istemem diyosan 701
 
Yanlış anlama Symbian belle işlemci değil işletim sistemidir kardeşim. Ama bu telefonların aralarından en iyisi 701.
 
Aynen kardeşim 2. El düşünebilirsen En iyi seçim Galaxy S II olacaktır.
 

aleranol

Üye
2.el alırsan galaxy s2 al. oda sanırım 700-800 civarıdır ama emin olki çok daha iyi olur.
 
ama yanında anlayan birisiyle git belki gözünden kaçan birşey olur.
 
aralarında en ıyısı 701 gibi.
 
S 2 biraz eski olmasına rağmen güçlü bir cihaz
 
S2 yi büyük ihtimalle 2.el alacaksın,dikkat etmen lazım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...