Hangisi daha güzel? :D Kazanan '?'

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi daha güzel?

  • İsmail in seçtiği (adı belirsiz)

    Kullanılan: 14 35.0%
  • MarjinaL -TR nin seçtiği (Emma Watson)

    Kullanılan: 26 65.0%

  • Kullanılan toplam oy
    40
Kacak -TR

Kacak -TR

Üye
deneme :D:oha::):(:koş::vur :heyo: :hmmm deneme
nasl oy kullanyorz
 


outofdark

outofdark

Üye
emma is winner
 
ismail

ismail

Üye
kaptın konuyu :@
Emma nasıl kazanır yaaa somuru:
 
cyber

cyber

Üye
tartışmasız Emma WATSON
 
ismail

ismail

Üye
tartışmasız olsa konu açılmazdı allaallaalla yaa :)
Alınma hea şak yaptım :D
 
cyber

cyber

Üye
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
    Konu Sahibi
Kazanan...
Emma Watson! :alkis
 

burakkk97

Üye
emma nın canı cennete !!!
 
ismail

ismail

Üye
off kaybetmişim :zzz: :angry:
 

Revengeful

Emekli Yönetici





Şimdi dağılın
 
ismail

ismail

Üye
bu karı kim abi?

- - - Eklendi - - -

yüzü çok çirkin :hih:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
bu karı kim abi?

- - - Eklendi - - -

yüzü çok çirkin :hih:
Allahın odunu.. :D Karı değil kadın, bayan diyeceksin :D Vallah sen şu sarışına güzel dedin ya bunu beğenmemene şaşmamalı :D Alissa White Gluz..

Ama benim favorim her zaman Simone Simons :D












 
BYFECI

BYFECI

Üye
-1-
 
ismail

ismail

Üye

Allahın odunu.. :D Karı değil kadın, bayan diyeceksin :D Vallah sen şu sarışına güzel dedin ya bunu beğenmemene şaşmamalı :D Alissa White Gluz..

Ama benim favorim her zaman Simone Simons :D













Şotofok güzeli abi bunlar benim verdiğim natural yani :D

Ama mehmetin dediği gibi vücut var :D

Bu arada ben köy cocuğuyam buralarda karı denir :D


- - - Eklendi - - -



bence de fazla güzel değil :hih: ama vücut çok güzel :naughty:

++++
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Şotofok güzeli değil bunlar.. Sana direk konser videosunu atarım bir ara.. Görürsün..
 
ismail

ismail

Üye
son resmi beğendim ama :naughty:

Gerçi benim zevkler biraz farklı pamela anderson paris hilton falan da çirkin geliyo bana
 

Revengeful

Emekli Yönetici
son resmi beğendim ama :naughty:

Gerçi benim zevkler biraz farklı pamela anderson paris hilton falan da çirkin geliyo bana
Ben de sevmiyorum onları.. Onlar doğal değilki :D Doğal değiller ama gene çirkinler bence :D
 
ismail

ismail

Üye
bıçak güzeli onlar.

Hele pamela iyice iğrenc.

Kendi kadar slikon taşıyo :Böğ:
 

Revengeful

Emekli Yönetici


Üst Alt