Hangi Paketi Seçmeliyim?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Soneday

Üye
    Konu Sahibi
Hangi Paketi Seçmeliyim?
Arkadaşlar,benim faturalı hattım var...
Şuanda Alo120 paketindeyim ve son gelen faturam tam 203 liradır!,siz hangi paketi önerirsiniz? en uygunu hangisi olabilir..

.
 
Eğer Çok Fazla Konuşan Biri Değilsen. Vodafone nin faturasız Cebine Göre Tarife Ye Geç 10DK Sİ 50 KRUŞ 20TL YE AYLIK HER YÖNE 400 DK KONUŞA BİLİRSİN
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...