hangi gpu daha iyi?(Adreno-Mali-PowerVr-Tegra2)

Sponsorlu Bağlantılar

The Shadow

The Shadow

Üye
    Konu Sahibi
hangi gpu daha iyi?(Adreno-Mali-PowerVr-Tegra2)
hangi gpu daha iyi? cevapları bekliyorum şimdiden teşekkürler...
 


Invoke

Invoke

Üye
Bu konulardan bir sürü var...
Adrenonun bir modeli tegra 2den iyidir başka bir modeli kötüdür, gibi, diğerleri içinde geçerli...

Bu soru şunun gibi olmuş: BMW mi iyidir Mercedes mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: tayfunerdogmus1

cousteau01

Üye
arkadaşa katılıyorum. formlarda yapılan gereksiz tartışmalar kafanı karıştırmasın; stabilite ve optimizasyon önemlidir. gpu larda saat hızına, kaç çekirdek oluşuna, yongasetinin durumuna ve çift kanal bellek kontrolcüsüne sahip olup olmadığına bakacaksın, markasına değil yani.ha birde oyunu gpu ya göre portlamak gerek yoksa oyun kasar veya başka sorun çıkarır.anladın?
 
The Shadow

The Shadow

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşa katılıyorum. formlarda yapılan gereksiz tartışmalar kafanı karıştırmasın; stabilite ve optimizasyon önemlidir. gpu larda saat hızına, kaç çekirdek oluşuna, yongasetinin durumuna ve çift kanal bellek kontrolcüsüne sahip olup olmadığına bakacaksın, markasına değil yani.ha birde oyunu gpu ya göre portlamak gerek yoksa oyun kasar veya başka sorun çıkarır.anladın?
ben bu konuyu açalı haftalar oldu :D o zaman bilmiyodum şimdi biliyorum zaten :oke:
 
-aLoNeDarK-

-aLoNeDarK-

Üye
Adreno iyi bence
 
Mücteba

Mücteba

Üye
Powervr+oyun :oke:
 


Üst Alt