hangi bölüm seçeceğim kararsız kaldım

Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu sene lisede son yılım bilgisayar mühendisliği düşünüyordum fakat iş bulma sıkıntısı felan varmış.ankarada okuyabileceğim iş sıkıntısı olmayan ve ise girince maaşı iyi olan bi bölüm önerir misiniz ve bu bölümler hakkında bilgiye ihtiyacım var.yorumlarınızi bekliyorum.
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Sen bilgisayar mühendisliğini kazandın iş sıkıntın oldu :( .vay be çok ilginç :(
 
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
    Konu Sahibi
Sen bilgisayar mühendisliğini kazandın iş sıkıntın oldu :( .vay be çok ilginç :(
kardeşim ciddi bir konu açtım oturduğum yerdeki en iyi anadolu lisesine gidiyorum ortalama 410-440 puan alabilirim.küçümsemeyin lütfen yada her neyse
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
kardeşim ciddi bir konu açtım oturduğum yerdeki en iyi anadolu lisesine gidiyorum ortalama 410-440 puan alabilirim.küçümsemeyin lütfen yada her neyse
Bilgisayar mühendisi olursun !

Gerisi senin becerine kalmış yani bilgisayar mühendisleri kolay kolay boşta kalmaz eğer yazılımdan anlamam diyorsanda zaten bilgisayar mühendisi olma.
 
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayar mühendisi olursun !

Gerisi senin becerine kalmış yani bilgisayar mühendisleri kolay kolay boşta kalmaz eğer yazılımdan anlamam diyorsanda zaten bilgisayar mühendisi olma.
şu an bütün akraba ve komşuların bilgisayarlarını ben ayarlıyorum ama yazılım işine daha girmedim.ama kararsız kaldım.bilgili birinin yardımına ihtiyacım var
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Kardeşim 8 yaşında format atmayı öğrettim :)
Artk donanım bilgisi felan çocuk isi oldu eğer güzel bir yazılım dili öğrenip kendini geliştirmelisin ama simdi cok gec kalmadan baslamalisin
 
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
    Konu Sahibi
bilgin varsa özelden yardımcı olur musun
 

archh

Üye
Makina mühendisliği okursan işsiz kalmazsın
 
5Mc_Must6

5Mc_Must6

Üye
Yani sen heckırsın
 

oozcan42

Üye
Ben 8 yasindayken html biliyordum 6 yasindaykende xp format atiyordum xd
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
61
Cevap
0
Görüntüleme
91
Cevap
0
Görüntüleme
148
Cevap
0
Görüntüleme
41




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt