theposies
Üye
-
Konu Sahibi
-
Hocam 920 özellikle kamera, internet tarayıcısı , sosyal ağlar ve ekranı ile önde.Yani sadece market olarak geride kalıyor.Ben şuan Wp7.5'li bir cihazda kullanıyorum Android telefonumun yanında ve uygulama olarak çok özel uygulamalarla işin yoksa Wp'de her türlü uygulamayı bulabilirsin.Tabi bu oyun için şimdilik böyle değil.Bana 920 daha uygun ama ben elimde idare edecek cihazlar olduğundan 4 çekirdekli modeli bekliyorum.Bence sende 920 tercih edecek olsan bile çıktıktan sonra 2-3 ay daha idare et 4 çekirdekli modelleri gör gerek Nokia'dan gerek HTC'den.Olmadı hem daha ucuza 920 ya da başka modelleri alırsın.Heleki One X+ söylentileri dolaşırken bence biraz beklemek gerek One X alacakken
haklisin kardesim ama beklemektende sıkıldım ya .
Bu arada yanlis anlasilmasin arkadaslar klavyeyi ingilizce kullaniyorum
- - - Eklendi - - -
hangi amiral olacak ya oramiral ya koramiral
haklisin kardesim ama beklemektende sikildim ya .
Bu arada yanlis anlasilmasin arkadaslar klavyeyi ingilizce kullaniyorum
son açıklama olmasaydı senin için biraz sıkıntılı olacaktı
haklisin kardesim ama beklemektende sıkıldım ya .
Bu arada yanlis anlasilmasin arkadaslar klavyeyi ingilizce kullaniyorum
- - - Eklendi - - -
E anladık o kadarınıda
- - - Eklendi - - -
hangi amiral olacak ya oramiral ya koramiral
Yapma bunu
E anladık o kadarınıda - - - Eklendi - - -
Yapma bunu
baska onerisi olan yokmu yahu
Adreno 205 değil 225 var.tabiki yeterli wp icin ama yarin birgun nova 3 gibi oyunlar cikinca ne olaczk ?
son açıklama olmasaydı senin için biraz sıkıntılı olacaktı
Niyeherkes nokia 920 diyor acaba bir aciklayabilirmisiniz merak ettim
Niyeherkes nokia 920 diyor acaba bir aciklayabilirmisiniz merak ettim
Niyeherkes nokia 920 diyor acaba bir aciklayabilirmisiniz merak ettim
fikrin ne senin peki
Bir kere fake fotograf olayiyla gozumde sifirladi kendini nokia simdi hangi sozune inanabiliriz ki hem cihaz 2012 son 2013 basi gibi cikacak zaten ordadan kaybediyor sonra isletim sisteni wp8 yine ordan kaybediyor(simdi yazarsiniz yok cok stabil yok cok guzel ios bile daha serbest o kadar) eee ne kaldi buyurup nokia fanlari alsinlar zamaninda dustum bende oyle bir hataya simdi gidip yine alabilirler fark etmez yani
1.5 sene oncede bana nokia fani diyorlardi yapacak bir sey yok yeni oldugun belli zaten ben dogrulari soyluyorumKardeş şimdi birisi gelse 9-10 yazsa bile sen Sevmezsin çünkü sen Nokia AntiFan olmuşsun
wpninde kendine has guzellikleri var ama
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?