hangi amiral

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
 
    Konu Sahibi
baska onerisi olan yokmu yahu
 
galaxyS3 20 mılyonu aşkın telefon satti düşün bakalim neden bu kadar satildi ınsanlar nedeb bu telefona bu kadar yüklendi.
 

acuxx

Üye
920 çıkına kadar uygulama geliştircileri bayağı yol kat eder uygulama konusunda. en azından aldıktan 1 ay sonra çok rahat edersin ah 920 ah
 

Uruloki

Üye
Niyeherkes nokia 920 diyor acaba bir aciklayabilirmisiniz merak ettim
 

Uruloki

Üye
fikrin ne senin peki

Bir kere fake fotograf olayiyla gozumde sifirladi kendini nokia simdi hangi sozune inanabiliriz ki hem cihaz 2012 son 2013 basi gibi cikacak zaten ordadan kaybediyor sonra isletim sisteni wp8 yine ordan kaybediyor(simdi yazarsiniz yok cok stabil yok cok guzel ios bile daha serbest o kadar) eee ne kaldi buyurup nokia fanlari alsinlar zamaninda dustum bende oyle bir hataya simdi gidip yine alabilirler fark etmez yani
 
Kardeş şimdi birisi gelse 9-10 yazsa bile sen Sevmezsin çünkü sen Nokia AntiFan olmuşsun
 
    Konu Sahibi

wpninde kendine has guzellikleri var ama
 

Uruloki

Üye
Kardeş şimdi birisi gelse 9-10 yazsa bile sen Sevmezsin çünkü sen Nokia AntiFan olmuşsun
1.5 sene oncede bana nokia fani diyorlardi yapacak bir sey yok yeni oldugun belli zaten ben dogrulari soyluyorum


wpninde kendine has guzellikleri var ama

Ne gibi bence tek artisi ki sense i tek gecerim modern arayuzu ki o bile degistrilemiyor yani tum firmalar ayni arayuzu kullanip ayni chipseti kullaniyorlar sonucta apple degilki bu sistem bir kac firma var yani cesitlilik olmak zorunda bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...