Halo kullanan var mı?

tapatalk

Üye
    Konu Sahibi
Halo kullanan var mı?
[video=youtube;9vlrgCteDac]http://www.youtube.com/watch?v=9vlrgCteDac[/video]

ben çok beğendim adamlar yapmış
 

mcnpl4

Üye
kullandim ama bi bildirimin ustune baska bildirim gelince eskisini bi daha goremiyosun ordan. ama gelistirirler. muzikcalar cok guzel duruyo. ayar menusu yapilsa guzel olur mesaj geldiginde mesaj onizlemesinin gorunmesini istemiyorum ben
 

PriZm

Üye
Gerçekten güzelmiş.Facebook Messenger ilham kaynağı olmuş.
 

tapatalk

Üye
    Konu Sahibi
Paranoid Android ekibinin destek verdigi her telefonda kullanilabilir
 
Tepkiler: TheMadness

andezitt

Üye
Ben kullanıyorum iki gündür
 

Türe

Üye
Ben de kullandım ama sonra klasik görünüme geri döndüm