haksızlık!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

burakfbz

Üye
    Konu Sahibi
haksızlık!
symbian anna belle kısmında paylaşılan programların bir çoğu s60 v5 te de çalışıyor ama programı orada paylaşan arkadaşlar nedense bu bölümde paylaşmıyor. Ve ben bunu bazen tesadüfen görüyorum. Iki bölümü birleştirin ya da orada paylaşılan ve s60 v5 tede çalışır olan programları bu bölümdede paylasin. Bi program indiriyorum bu bölümden anna belle kısmına bakıyorum ne göreyim orada daha güncel versiyonu. Ama s60 v5 kısmında paylaşılmıyor nedense. Sözüm bu iki bölümün moderatörüne. Lütfen şu işi halledin. Zira ben acaba o kısımda daha yenisi var mi diye program aramaktan beynim döndü.
 
Mantıklı bunu iki tarafın adminleriyle konuş Bence
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
tuhaf

---------- Post added at 12:51:12 ---------- Previous post was at 12:50:56 ----------

Eğer durum dediğin gibiyse mutlaka birşeyler yapılmalı.
 

mstf_l

Üye

İki bölümün birleştirilmesi işi olamaz uyumlu program olduğu kadar da uyumsuz program var

Dediğiniz olayın sebebi de o forumda dosya paylaşan kişinin o telefonu kullanıyor deniyor paylaşıyor yada sadece symbian^3 le uğraşabilecek zamanı oluyor o yüzden yani

şahsen ben imkanım oldukça paylaştığım şeyi v5 te de paylaşıyorum ama iki bölümde de olup olmadığına emin olmak zor oluyor.

Şu anda yapılabilecek tek şey orayı kontrol etmeniz
 
Merak etme ben 2-3 aydan beri paylaşıyom.Üstelık hepsını telefonuma yukleyıp öyle paylaşıyom.anılbaran çalısıyor merak etmeyin
 

mstf_l

Üye
Merak etme ben 2-3 aydan beri paylaşıyom.Üstelık hepsını telefonuma yukleyıp öyle paylaşıyom.anılbaran çalısıyor merak etmeyin

Ah bi de böiümlerini tutturabilsen

Şaka bir yana anıl epey bi paylaşıyor tabii siz de orda görüpte burda görmediğiniz bir programı v5 te paylaşarak katkıda bulunabilirisiniz
 
mesela ttpod? File explorer? Tunewiki var mı ki daha günceli?
 

burakfbz

Üye
    Konu Sahibi
ya anıl seni biliyoruz. sen sakın bu bölümden ayrılma zaten. senin sayende şu 5800 ı şahlandırıdım ben sana çok teşekkür ediyorum. zaten senin yaptığın paylaşımlar o kadar kaliteliki. bu bölümde senin adının geçmediği bi yer yok gibi bişey zaten. ben sadece sıkıntımı dile getirdim. yardımcı olduğunuz için genede hem sana hem diğer arkadaşlara teşekkürler. bu siteyi çok seviyorum. facebook gibi bağımlısıyım. facebook la aynı sürelerde maxicep.com/forum u çok takip ediyorum. saygılar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...