Hakiki SOMUN(!) ekmek


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ufuk023

Üye
    Konu Sahibi
Hakiki SOMUN(!) ekmek



Çorum’da bir tüketici, marketten aldığı ekmekten cıvata somunu çıktığını açıkladı.
Elinde ekmekle gazetemize gelen ismini vermek istemeyen vatandaş, bir marketten aldığı ekmekten metal küçük bir somun çıktığını söyledi.
Her zamanki gibi alışveriş yaptığı marketten aldığı ekmeği eve götürdüğünü belirten vatandaş, yemek sırasında kızı tarafından bölünen ekmekten çıkan somunun sofradaki aileyi şaşkına çevirdiğini kaydetti.
Daha evvel ekmekten sinek, iplik gibi cisimlerin çıktığını hatırladığını belirten şaşkın vatandaş, hakiki SOMUN ekmeği üreten fırın hakkında resmi makamlara şikâyette bulunacağını bildirdi.
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Ne kötü birşey.Yıllardan beri çözülemeyen sorunların başında geliyor.İnsanların sağlığı hiç mi önemli değil onlar için.Kendileri de başka başka ürün kullanıyorlar onlar da aynı muamele ile karşılaşmak isterler mi acaba??
 
mservank

mservank

Üye
valla ekmek yerken artık midem bulanıyor içini iyice inceliyorum artık yoksa yemiyorum
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Bence protesto etmeliyiz kimse bir hafta ekmek almasın,bak nasıl düzeliyor bir anda..(aç kalmamak için kendi ekmeğinizi kendiniz yapın bu arada:))
 
red_dragon_70

red_dragon_70

Üye
:kop:mi :agla
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
ne güsel işte harbi somun....:ehe şaka bi yana istanbul ekmeği çok kötü ağbi yaa,geçenlerde gittim 2günlüğüne hiç tadı tuzu yok ağbi yaa, yazık günah be!!! bizim burada fırıncılar birbiriyle yarışıyor...

şeyy metrik 6 mı acaba somun? benim arabaya lazımdıda....:ehe
 
nurikaratas

nurikaratas

Üye
okudum iştah falan kalmadı...:agla:agla:agla
 
corlulu

corlulu

Üye
Çok kötü bişey ya sağlık işi bu olurmu böyle şey.
 
qurbuz

qurbuz

Üye
şaşırdımm..:oha::oha:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt