Hakikaten Pek Hoş Reklamlar :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
looney

looney

Üye
    Konu Sahibi
Hakikaten Pek Hoş Reklamlar :)


































































































 


nightdragon35

nightdragon35

Üye
looney sana bu resimler için çok çok teşekür ediyorum bayılıyorum bu eski günleri anlatan resimlere.eline saglık:)
 
CEREN

CEREN

Üye
BİAN KENDİMİ O YILLARDA HİSSETTİM
SAOL PAYLAŞIM İÇİN:oke:
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
bende eski reklam ya da filmler olsun bayılıyorum.Çok tşk :)
 
mservank

mservank

Üye
sloganlar berbatmış:ehe
 

_KadirşinaS_

Üye
Vay be. Ne günlerden ne günlere geldik. Hakikaten Pek Hoş Bir Nostalji oldu.Ellerine sağlık.
 
CanceR

CanceR

Üye
mintaksı duymuştum :D
 
FerreT

FerreT

Üye
Eline sağlık güzel resimler..tek tek inceledim :)
 
hidayet

hidayet

Üye
birden eski günlerde kaybolup gittim :)
 
looney

looney

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar begendinize cok sevindim.böyle nostajileri vermek görevimiz :ok2:
 
brhm32

brhm32

Üye
wayy be ne reklamlarmış bi an eski günlere gittim:D:)
 

Silinen Üye 299735

Üye
gırgır hala kullananlar en kral makınalara taş çıkartır
 
mavis45

mavis45

Üye
eski olan herşeyi çok beğeniyorum ne varsa eskiler de var zaten paylaşım için teşekkürler :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt