Hakemi bayilttilar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hakemi bayilttilar


Futbolcular hakeme kızdı daha ilk yarı henüz bitmişti ki saha karıştı. Karşılaşmanın 50. dakikasında futbolcular hakemi döve döve bayılttılar.


Macaristan'ın Vas kentinde bir amatör lig maçını yöneten Jozsef Szabo isimli hakem ev sahibi futbolcular tarafından maçın 50. dakikasında bayılana kadar dövüldü.


Nemescso-Vassurany maçı misafir takımın 3-0 üstünlüğü ile devam ederken maçın 50. dakikasında faul vermediği gerekçesiyle evsahibi takımın savunma oyuncusu Rudolf Kiraly hakem Jozsef Szabo'ya itiraz etti. İtirazını sürdüren Kiraly kırmızı kartla hakem tarafından oyundan atılınca çıldırdı. Hakemi yumruklarla ve tekmelerle döverek yere yıkılmasına neden olan defans oyuncusuna diğer futbolcu arkadaşları da katılınca hakem aldığı darbeler nedeni ile bayıldı. Diğer futbolcuların araya girmesiyle ölümden dönen Macar hakem sedye ile soyunma odasına götürülünce maç tatil edildi.


Hakemi bayıltana kadar döven futbolcu Kiraly ''Çok özür diliyorum maçın 3-0 aleyhimize sürmesi nedeni ile kendimi kaybettim'' açıklamasında bulundu.
 

Nadir

Emekli Yönetici
yuh artık bu takım ligden ihraç edilir heralde..
 
Döven futbolcunun bidaha futbol oynayacağını sanmıyorum
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Futbolcunun kesin futbol hayatı bitmiştir takımada çok ağır bir ceza gelir muhakkak
 
Macaristan yani..Ne beklersin ki
 
o hakemin yerinde olmak istemezdim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...