Hafıza konusunda yardıma ihtiyacım var !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

groupertekin

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza konusunda yardıma ihtiyacım var !
Gün içinde konu açtım ama kimse yardımcı olmadı.Galaxy w aldım facebook,whatsapp gibi 3-4 tane uygulama yükledikten sonra ram hep yükseklerde,uygulamaları telefon hafızasına değil de direk hafıza kartına nasıl kurabilirim bi yardımcı olun yaa :(
 


klongs

klongs

Üye
direk kuramazsın ya hafıza kartına taşırsın yada hafıza kartının bir kısmını ext 2ye çevirip telefonun dahili hafızası gibi gösterirsin
 

groupertekin

Üye
    Konu Sahibi
direk kuramazsın ya hafıza kartına taşırsın yada hafıza kartının bir kısmını ext 2ye çevirip telefonun dahili hafızası gibi gösterirsin

nasıl taşıyacağım peki özelden veya buradan yardımcı olur musun
 
klongs

klongs

Üye
uygulamalarda var
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Android Genel Destek bölümünü incele.Önce telefonu root et.Sonra klongs'un dediği gibi hafıza kartında ex2 alanı oluştur ve link2Sd programı ile bu bölümü telefon hafızası gibi kullandır.Bende Ace kullanıyorum.Toplam hafıza 180mb.30u aşkın uygulama var 135mb boş yer var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt