hafıza kartından veri kurtarabilmek ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
veli.802

veli.802

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartından veri kurtarabilmek ?
arkdşlar.abiler.kardşler.tek sorun war ortada lutfen yardmcı olun belkde knu yanlş yrde blyrum ama szede danşmak istdm.pc de gri kurtarma programları war.pki telfn hafza kartlarnnda proğramı warmı kurtarlablymu.dsyalar.hfza kartm kitli kaldı ya.ltfn.bişylr syleyn...( usta knu yanlş yrde olblr ama braz yardm alaym oyle kaldr bari ltfn rca edyrum...
 


SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Türkçe yazı yazmayı öğrenirsen yardımcı olabiliriz.hangi dili kullanıyorsun.üstadca mı? :nono:
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
recuva
programıyla silinenleri geri getirebilirsin.
elden bitek bu gelir. :oke:
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
arkdşlar.abiler.kardşler.tek sorun war ortada lutfen yardmcı olun belkde knu yanlş yrde blyrum ama szede danşmak istdm.pc de gri kurtarma programları war.pki telfn hafza kartlarnnda proğramı warmı kurtarlablymu.dsyalar.hfza kartm kitli kaldı ya.ltfn.bişylr syleyn...( usta knu yanlş yrde olblr ama braz yardm alaym oyle kaldr bari ltfn rca edyrum...

Türkçe böyle kullanılır mı? Ata'mızın emanetine böylemi sahip çıkıyoruz? "w" var mı alfabemizde. Kullandığınız dil başta olmak üzere hangi dil olursa olsun biraz saygı lütfen.

Google da SD kart veri kurtarma diye yazsan onlarca sonuç alabilirsin.

- - - Eklendi - - -

Bunun sebebini biliyorum, çok sık SMS yazan bir arkadaş olsa gerek. :D Forumda rahat ol burada cümleler ücretsiz ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Türkçe böyle kullanılır mı? Ata'mızın emanetine böylemi sahip çıkıyoruz? "w" var mı alfabemizde. Kullandığınız dil başta olmak üzere hangi dil olursa olsun biraz saygı lütfen.

Google da SD kart veri kurtarma diye yazsan onlarca sonuç alabilirsin.

- - - Eklendi - - -

Bunun sebebini biliyorum, çok sık SMS yazan bir arkadaş olsa gerek. :D Forumda rahat ol burada cümleler ücretsiz ;)

her 2 yoruma da katılıyorum:oke:
 
lgkg300

lgkg300

Üye
Türkçe böyle kullanılır mı? Ata'mızın emanetine böylemi sahip çıkıyoruz? "w" var mı alfabemizde. Kullandığınız dil başta olmak üzere hangi dil olursa olsun biraz saygı lütfen.

Google da SD kart veri kurtarma diye yazsan onlarca sonuç alabilirsin.

- - - Eklendi - - -

Bunun sebebini biliyorum, çok sık SMS yazan bir arkadaş olsa gerek. :D Forumda rahat ol burada cümleler ücretsiz ;)

eyvallah Teoman gardasim hassasiyetin icin tebrik ediyorum
 
veli.802

veli.802

Üye
    Konu Sahibi
özür dilerim arkadaşlar mesaj ata ata bu hale geldik.) kusura bakmayın...kurtarılabiliyor değilmi.kart kitli bile.olsa pki aşama aşama.ne yapmam.lazım..biraz acıklama.verebilirmisiniz..
 
Awriyedikkat

Awriyedikkat

Üye
Recovery My Files kur bu programı hafıza kartını bilqisayara bagla snra programı aç sd kartı seç bulunacak dosyalara tik at mp3,wav,gif,bin vb start de
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt