Hafıza Kartım Yalan Oldu Yardım..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mobil@

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza Kartım Yalan Oldu Yardım..
--------------------------------------------------------------------------------

arkadaslar 6630 uma hard format attım.. telden hafıza kartını bicimlendir diyorum hafıza kartı bozuk diyo. napcam kart oldumu simdi.. yeni kart alsam duzelirmi.. bilgisayardan hard format atabilirmiyiz yoksa yazılımmı yukletcem lutfen yardım..
 


cmert

cmert

Üye
mmc recover tarzı pc programları yardımıyla kartına format atmayı dene.eğer pc de kartı görmüyorsa yeni kart aramaya başlayabilirsin...
 
chuancey

chuancey

Üye
cmert arkadaşımız ne diyosa o lafı ağzımdan almış eywallah cmert
 

mobil@

Üye
    Konu Sahibi
nerde bulabilirim peki
 
cmert

cmert

Üye
<div class='quotetop'>(mobil@ &#064; Apr 8 2006, 04&#58;47 PM) [post=311852]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> nerde bulabilirim peki [/b][/quote]

da birçok program mevcut
 
rekod

rekod

Üye
kardeşim harikasın cmert bende tam böyle program arıyordum sen adını verdin saollasın be kardeşim
 
rekod

rekod

Üye
mobil kardeş eğer cmert in söylediği program yapmazsa çok basit bi yol daha var yenmi buldum kartı biçimlendire gel ve biçimlendirmeden önce FAT 32 yazan yeri FAT yap çünkü teller fat kullanıyor ben hallettim sende halledersin umarım...
 
xmyra

xmyra

Üye
--------------------------------------------------------------------------------

arkadaslar 6630 uma hard format attım.. telden hafıza kartını bicimlendir diyorum hafıza kartı bozuk diyo. napcam kart oldumu simdi.. yeni kart alsam duzelirmi.. bilgisayardan hard format atabilirmiyiz yoksa yazılımmı yukletcem lutfen yardım..

arkadaşım önce teli hafıza kartını takmadan aç. daha sonra kartı tak ve sistem klasörünü komple sil telde yapamazsan pc de card reader le sil
 
kemal.906

kemal.906

Üye
kardes bence en basıt yolu tak telefonuna kartı ben oyle yaptım ve calıstı hafıza kartını bıcımlendır de bıcımlendırme bıttıgı zaman eskı ayarına doner ama telefonda bıcımlendırme yapacaksın pc den degıl
 
Treable

Treable

Üye
valla dediğiniz gibi PC görmüyorsa, direkt yenisini al, ha bu arada sana da eğlence çıktı. kır ve içini aç bak ne var :)
 
madhead

madhead

Üye
bu konular taaaa 4. ayda açılmış..nerden çıktı gene bu hortlatma olayı yaww..arkadaş sorununu çoktan halletmiştir kartı yada telefonu bile değişmiş olması yüksek ihtimal..
 
eses_nuri

eses_nuri

Üye
arkadaşım pc görmezse sen şöle ortadan ayır içine bak:cool
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
yazılıma falan gerek yok yaf,bilgisayarda bi kart okuyucuda bi format aticaksin olcak bitcek o kadar :spr
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
yok ben açıp baktım bişe yok içinde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt