Hafıza Kartı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TrPC

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza Kartı
Arkadaşlar c6-01 marka telefonum için 8 gb micro sdhc kart aldım eski kartındaki herşeyi (gizli klasörler dahil) yeni karta kopyaladım ama yinede oyunların ve uygulamaların tamamı gözükmüyor sanki yok olmuş gibiler çözümlerinizi bekliyorum

- - - Eklendi - - -

bir allahın kulu bilmiyor mu ?
 
ayarlar/yüklemelerden yükleneceklere bi bak
 

[ENGİN]

Üye
telefona yedekleyip hafıza kartına yüklediysen böyle sorunlar oluşabiliyor.
 
Sistem kayıt dosyaları ile alakalı bir durum. Yeniden yüklemek sorunu çözebilir. Yüklemek için önce backwater'ın dediği yere bak. Yoksa eğer kurulum dosyası ile cihazdan veya Ovi Suite bağlantısı ile tekrardan yükle. Kolay gelsin ...
 

TrPC

Üye
    Konu Sahibi
ben oyunlarımı uygulamalarımı felan hepsini 2 gblik hafıza kartına yükledim 2 gün öncede 8 gblik bellek aldım 2 gbliğin içinde ne var ne yok attım (gizli dosyalar dahil) ama oyunlarımın yarısı gözüküyor yüklüler ama gözükmüyorlar anladınız mı ?
 
private,resource,sys dosyalarının eksiksiz kopyalandığından emin ol
 

TrPC

Üye
    Konu Sahibi
tekrar yüklemeye üşeniyorum başka çözümü yok mudur

- - - Eklendi - - -

private,resource,sys dosyalarının eksiksiz kopyalandığından emin ol

eksiksiz attım onları hatta özelliklerden mb lerini bile karşılaştırdım
 
​gizli birkaç dosyayı atlıyorsun mutlaka.kontrol et
 

u_cosar

Üye
sanki tekrar kurmaktan başka çare yok gibi geçmiş olsun
 

[ENGİN]

Üye
bizde onu diyorduk yedekleme ve geri yüklemede bu sorun oluşuyor diye
 

TrPC

Üye
    Konu Sahibi
sorunumu çözecek hiç bir allahın kulu yok mu ?
 

[ENGİN]

Üye
arkadaşım en iyi çözüm soft format atıp oyunlarını yeniden yüklemek
 

TrPC

Üye
    Konu Sahibi
format atmadan karttaki şeyleri silip yeniden yüklesek bir sorun olu mu ?
 

[ENGİN]

Üye
sadece kartı biçimlendirebilirsin ama tel hafızasında kırık dosyalar kalmış olabilir
 

pieer007

Üye
merhabalar. Arkadaslar reisin cwf sni yukledim. Ama hafiza kartini gormuyor telefon. Ne yapmam lazim acil soylermisiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...