Hafıza Kartı Sorunlu 2 Adet!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bystone

Bystone

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza Kartı Sorunlu 2 Adet!!!
Arkadaşlar elimde 2 adet N73me var.Dün n-gagenin yeni sürümü için olan patchleri yükledim yükleme esnasında gizli klasörlerin görünmesi için proğram yükledim.Her neyse kurdum n-gageyi.Daha sonra telefon kartı okumadı Card Readera takıyorum card görünmüyor.Bu sorunu nasıl hallederim telefona takıyorum takılı hafıza kartı yok diyor.2'inci card ise format yediği halde 960mb dolu gözüküyor ve telefonda hafıza kartı bozuk diyor yardımcı olursanız sevinirim.Karta verdiğim paraların haddi hesabı yok vallayi:vur:vur:vur
 

Symbiont

Üye
smart data recovery ile girip system klasörünü sil olmassa mecburen yenisi alacksın başka çözüm yolu yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt