Bystone
Üye
Hafıza Kartı Sorunlu 2 Adet!!!
Arkadaşlar elimde 2 adet N73me var.Dün n-gagenin yeni sürümü için olan patchleri yükledim yükleme esnasında gizli klasörlerin görünmesi için proğram yükledim.Her neyse kurdum n-gageyi.Daha sonra telefon kartı okumadı Card Readera takıyorum card görünmüyor.Bu sorunu nasıl hallederim telefona takıyorum takılı hafıza kartı yok diyor.2'inci card ise format yediği halde 960mb dolu gözüküyor ve telefonda hafıza kartı bozuk diyor yardımcı olursanız sevinirim.Karta verdiğim paraların haddi hesabı yok vallayi





