Hafıza Kartı önerirmisiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
burakobra

burakobra

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza Kartı önerirmisiniz?
Arkadaşlar 256 veya 512 mb lık hafıza kartı almak istiyorum fakat değişik marka ve fiyatlarda var .Bana önerebileceğiniz kart var mı? Nokia 6600 için
Teşekkürler...
 


pasa

pasa

Üye
ne fiyat aldın bilmiyorum ama amco marka hafıza kartlarından kullanıyorum 512 mb 30,00ytl 256 lık 20,00ytl
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Kinsgton , Stormax , Twinmos , Sandisk vs. önerebileceğim markalar
 
gknky

gknky

Üye
twinmos kullanıorm ve çok memnunum arkadaşım
. ... .
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Apr 26 2006, 03&#58;38 PM) [post=323169]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Kinsgton , Stormax , Twinmos , Sandisk vs. önerebileceğim markalar
[/b][/quote]


arkadaşımıza katılıyorum tavsiye edilebilecek markalar..
 
impavidus

impavidus

Üye
Kingston ve Sandisk derim ben diğerleri konusunda fazla bir bilgim yok
 
burakobra

burakobra

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yardımlarınız için teşekkürler...
 

capkin_16

Üye
valla benim 256 mb lık hafıza kartım var çok memnunum.markasıda cyber çok süperrr sana onu tavsiye ederim
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
sandisk
 

cagataybas

Üye
kingston mmc plus 1 gb kart hepsiburada&#39;da 48 ytl. hemde 10 taksit pesin fiyatına. bi bak istersen... ben almayı dusunuyorum cok uygun...
 

emere

Üye
benimde senin gibi 6600 ım var 1gblık kart aldım markası:kingston 90 milyona aldım telefona hiçbi etki yapmıyo yani yavaşlamıyo aksine hızlanıyo sana bunu öneririm ama kingstondan başka marka alma arkadaşım 1 gblık açıkta ambalajsız satılan kartlardan aldı telefonu çok yavaşladı sanırım bu açıklama yeterli
 

ali88

Üye
kingston 256 lik dual voltage 26 ytlye aldim cok memnunum
 
mumyas

mumyas

Üye
arkadaşlar bende 1 gb hafıza kartı almayı düşünüyordum.fakat telefonu yavaşlatacağını söylediler.marka olarak kingston&#39;dan herkez memnun galiba.tel markası 6680 1 gb &#39;da problem yaşarmıyım??
 

UndeRqRo.uNd

Üye
<div class='quotetop'>(mumyas &#064; May 4 2006, 01&#58;34 PM) [post=328092]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar bende 1 gb hafıza kartı almayı düşünüyordum.fakat telefonu yavaşlatacağını söylediler.marka olarak kingston&#39;dan herkez memnun galiba.tel markası 6680 1 gb &#39;da problem yaşarmıyım??
[/b][/quote]

6680&#39;in bildiğim kadarıyla ram ve işlemci gücü 6600 dan çok fazla , o kaldırıyosa seninki hayli kaldırmalı...(düz mantık)
 
mumyas

mumyas

Üye
<div class='quotetop'>(UndeRqRo.uNd &#064; May 4 2006, 02&#58;43 PM) [post=328119]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(mumyas &#064; May 4 2006, 01&#58;34 PM) [post=328092]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar bende 1 gb hafıza kartı almayı düşünüyordum.fakat telefonu yavaşlatacağını söylediler.marka olarak kingston&#39;dan herkez memnun galiba.tel markası 6680 1 gb &#39;da problem yaşarmıyım??
[/b][/quote]

6680&#39;in bildiğim kadarıyla ram ve işlemci gücü 6600 dan çok fazla , o kaldırıyosa seninki hayli kaldırmalı...(düz mantık)
[/b][/quote]
yardım için teşekkür ederim.
 
ghost_ysw

ghost_ysw

Üye
bende 6600 da kingston 256 mb kullanıyorum digerlerine gore biraz pahalı ama cok iyi dual voltaj hic bi sorun cıkmadı zaten kingston bi ram markası.... tavsiye ederim
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
512 Mb&#39;lik rs-mmc al. (adaptörü ile birlikte kullancaksın) Tavsiye edebileceğim markalar ise: Sandisk, kingston, pretec.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt