sniper845
Üye
Hafıza kartı alacağım yardım?
İyi forumlar arkadaşlar, c6-01 kullanıyorum. Hafıza kartı bakıyordum bugün şu kartı gördüm. [h=1]Toshiba 16 Gb Micro Sd Class4+SD Dönüştürücülü[/h] Fiyatı 19 lira oldukça uygun geldi sizce nasıldır? class 4 yeterli gelir mi? kullanan arkadaşlar varsa yorum bekliyorum?

