Hafıza kartı alacağım yardım?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sniper845

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza kartı alacağım yardım?
İyi forumlar arkadaşlar, c6-01 kullanıyorum. Hafıza kartı bakıyordum bugün şu kartı gördüm. [h=1]Toshiba 16 Gb Micro Sd Class4+SD Dönüştürücülü[/h] Fiyatı 19 lira oldukça uygun geldi sizce nasıldır? class 4 yeterli gelir mi? kullanan arkadaşlar varsa yorum bekliyorum?
 
FordFocus RS

FordFocus RS

Üye
yeterli olur kardesm merak etme ayrıca fiyatı da uygun kaçırma derim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt