Hadi Barcod Yapalımm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

swedeniz

Üye
    Konu Sahibi
Hadi Barcod Yapalımm
 

cazgir

Üye
Kusura bakma arkadaşım amma yapmış olduğun barkod Türkiyede çalışmaz. Çünkü Biz EAN-13 kullanıyoruz
 
çok güzel olmuş yaw, gerçek gibi.Eline sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...