MSN Messenger Güzel bi nick daha...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

co1era

Üye
    Konu Sahibi
Güzel bi nick daha...
Acı Çeke Çeke Dayanmaz Oldu Bu Kalbim
 
bi nick için konu açılması saçma bence konu açıcak kadarda guzel bişe degilll
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...