Güneş paneli ile şarz!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Güneş paneli ile şarz!
Beyler Maxicep'in reklamlarında gördüm bakın Sizce alınabilir mi?

 

M. tAHA

Üye
almana gerek yok el kadar güneş paneli al araya diyot bağla tamamdır toplam 10,5 TL ye bitirirsin."denendi"
 

ogzhnoTr

Üye
diyot ne ya
 
Tepkiler: M. tAHA

M. tAHA

Üye


nasıl yapacağız öğretsene taha

elektrikçiden ne kadar boyutlu olmasını istıyorsan o buyuklukte gunes paneli al. ben avuç iç kadar panelde 3.87 voltu gördüm kapalı havada. sonra volt metre ıle o panelin kablolarının hangısı artı hangısı eksı belirle işaret koy.sonra (-) kısma diyotu bagla. 4001 nolu diyot attım ben(ismail abi = aybin kılıç 4004 tavsiye etti) dıyotun yonune dikkat et panelden telefona dogru olacak.sonra güneş panelinden gelen (+) uçlu kabloyu bataryanın artısna & güneş panelinden diyota diyottanda bataryaya - uçlu kabloyu bagla tamamdır


- - - Eklendi - - -

bu arada evin içindeki ısıktan 1,5 volt elektrik üretiyor.ilginç. bu arada ismail abi bu konuya girersen ve benım yanlıs soyledıgım varsa uyarırsan sevinirim.


- - - Eklendi - - -




bu oguzhan. alternatif akım yönlü değildir. bu alternatif akımı yönlendirir diyim ben sana D:
 
benim konuma giriyor. Yardim edermisinizi okuyun. Orda arki tavsiye ediyor.
 
Küçük pek işinizi görmez ama taşınıp,katlanan paneller bile var onunla daha iyi sonuçlar alınır
Eyer yaşadığınız yer 12 ayın 10 ayı bile güneş görüyorsa işinize çok yarayabilir
Tabi abartıp evinizin elektrik enerjisini güneş panallerinden yada rüzgar enerjisinden karşılaya bilirsiniz,su'dan bile oluyor
 

M. tAHA

Üye

evet abi haklısın


- - - Eklendi - - -

benim konuma giriyor. Yardim edermisinizi okuyun. Orda arki tavsiye ediyor.

olum burası ciddi bi konu geik değil.!
 

Krofessional

samsung blue earth , telefonun arka kapağında panel var
 

M. tAHA

Üye
düzenegim yok sımdı arkadasta ama onla konusuyum eger yaparsa fotograflarını ceksın

- - - Eklendi - - -

basit ya anlatımdan yaparsın
 

M. tAHA

Üye
tamam ama 1 haftayı bulur. daha yenıden yapacak foto cekecek ve bana vereck malum lys nednı ıle sure uzar bır haftaya
 

M. tAHA

Üye
sen yapacagında haber et msnden falan tarıf edrım sana
 

M. tAHA

Üye
bu arada paneli fazla buyuk alma yakarsın telı

- - - Eklendi - - -

ama şu sıkıntı var volt sabit olmadıgından çok güneşli havada telefon haşat olabilir en iyisi sen bide buna göre kondansatör al elektrikçi bilir ama ben araştırdıgım kadarıyla 680 mf 4volt kondansatör olur. sen yinede bi sor
 

joker.lg

Üye

sen simdi kağıda çizip ss eklesene neyi nerde koymak için
 
Tepkiler: M. tAHA

M. tAHA

Üye
ok hemen yapıyorum

- - - Eklendi - - -



tekrar söyleyim volt sabit değil çok volt ykabilir bataryayı 4 max olsun.
 

joker.lg

Üye
akım + dan - ye degılmıydı ya

- - - Eklendi - - -

transformatör nereye peki ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...