Güncellemeden sonra değişen klavye

Sponsorlu Bağlantılar

krocix

Üye
    Konu Sahibi
Güncellemeden sonra değişen klavye
Merhaba arkadaşlar. Bu sinir bozucu yeni klavyeyi eski haline nasıl geçirebiliriz ? Krize girmemek elde değil şu an zor yazıyorum.

LG g2 4.4.2
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1011


utkubilal

utkubilal

Üye
Klavye degismediki, hala ayni.
Probleminiz nedir, menu/ayarlar/genel/dil ve giris/lg klavye' den sadece renklerini degistirebilirsiniz.
 

kambocyalee1996

Üye
Merhaba arkadaşlar. Bu sinir bozucu yeni klavyeyi eski haline nasıl geçirebiliriz ? Krize girmemek elde değil şu an zor yazıyorum.

Değişiklik T9'da var. Mesela hızlı yazarken yapılan yazım hatalarını T9 algılayıp biz boşluk tuşuna basınca düzeltiyordu. Ben bu hatayı fark ettim , arkadaşın dediği hatada bu sanırım.
 
sasua42

sasua42

Üye
Yok yahu alakası yok daha iyi olmuş
Klavye bence daha iyi olmuş çünkü 4.2.2 de klavye otomatik değiştiriyordu kelimeyi silip tekrar yazmak zorunda kalıyorduk şimdi bi silme tuşuna geri getiriyoruz bastan yazmak zorunda değiliz
 
Türkbey___

Türkbey___

Üye
Klavye mükemmel arkadaşlar sizin telefon orjinal Tr mi değilse eğer onunla alakalı olabilir. Ben iki tane lg g2 aldım ve fark vardı. Birinde klavye problemi vardı.
 

burak1011

Üye
Arkadaşın dediği sorun sanırım şu t 9da yazarken mesala bir kelime yazdık onu düzeltmek için silme tuşuna bastık eski kelimeyi tekrar birleştirip sildiğimiz. Kelimeyi yazıyor. Düzeltmek için t9 dan çıkmak gerekiyor. Sanırım sorun bu. Bende de var ve aşırı sinir bozucu.
 

krocix

Üye
    Konu Sahibi
Evet kelimeye ek koymak için silip geri yaptığımızda otomatik t9a alıyor ve bu gereksiz bana göre. Ya bütün ekli yazdığımız kelimeleri kayıt edeceğiz ya da bu çileyi çekeceğiz yapacak bir şey yok gibi. Zaten şarj da uzun süre gitmiyor eskisi gibi. Umarım zamanla stabilitesi düzelir. Bu arada tel 32 GB TR
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1011
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
T9 nedir yav klavyede yazi yazmaya bayiliyorum genislikten dolayi rahat ve cok kullanisli bi klavyesi var g2 nin
 
  • Beğen
Tepkiler: Türkbey___

krocix

Üye
    Konu Sahibi
T9 derken klavyenin yenilenmiş sözcük tahmininden bahsediyorum. Neyse alışırız artık zamanla. Önemli olan şarj süresinin eskisi gibi olması
 
sasua42

sasua42

Üye
T9 derken klavyenin yenilenmiş sözcük tahmininden bahsediyorum. Neyse alışırız artık zamanla. Önemli olan şarj süresinin eskisi gibi olması
Batarya kalibrasyonu yap benim cihaz en az 18 saat gidiyor çok kullanımda
 
carbon_o7

carbon_o7

Üye
Batarya kalibrasyonu yap benim cihaz en az 18 saat gidiyor çok kullanımda
bu konuyu biraz daha açarmısın benim bataryada sıkıntı var galiba öncekinden az gitmeye başladı su gibi akıyo gibi hissediyorum durduk yere gidiyo şarj
 
sasua42

sasua42

Üye
bu konuyu biraz daha açarmısın benim bataryada sıkıntı var galiba öncekinden az gitmeye başladı su gibi akıyo gibi hissediyorum durduk yere gidiyo şarj
Kardeşim iste bataryasıni eski hale döndürmen içim batarya kalibrasyonu yapman lazım nasil yapılacağını anlatıyorum.
1-telefonun tamamen stajını bitir telefon kendi kapansin ve kapanınca 2 kere güç düğmesi yardımıyla açmayı dene telefon açılacak sonra kendi liginden kapanacaktır
2-telefonu prize tak ve tamemen dolu olduğunda bo 5 dakika sarjda beklet ve telefonu fabrika ayarlarina döndürmek
3-Telefon tekrar kendi kapanana kadar kullan ve tekrar sarja tak
Bu adımları uygula sırasıyla batarya iyileşir
 
*<hayta>*

*<hayta>*

Üye
arkadaslar ben guncellemeyi indirdim ama henuz kurmadim.bi sorum olacak,4.2 de ayarlarda turkce q gostermesine ragmen tam destekli degildi,4.4 de bu sorun cozuldu mu?
 
sasua42

sasua42

Üye
Yoo benim klavye turkce q 4.2.2 de de turkce q idi 4.4.2 dede turkce q
 
*<hayta>*

*<hayta>*

Üye
turkce q derken ı,ş,ö gibi turkce karakterler direk klavyedeydi yani oyle mi?yanlis anlasilma olmasin da,bende oyle degil cunku
 
sasua42

sasua42

Üye
Zaten öyle değil sen mesela s ye basılı tut ş harfi çıkar
 
*<hayta>*

*<hayta>*

Üye
iste ondan bahsetmiyorum.pc lerde nasilsa oyle yani direk tus olarak.bazi markalar destekliyomus da guncellemeyle geldi mi acaba diye bi sorayim dedim
 
Türkbey___

Türkbey___

Üye
Maalesef bu klavye eksik. Samsam da Türkçe karakterler var tuşa basılı tutup beklemeye gerek kalmadan rahat rahat yazabilirsiniz ama bizde yok.
 


Üst Alt