güncelleme hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nokia E7'ye de gelmesi lazım rom'u N8 den daha büyük ve klavyesi var ekranı daha büyük bide.FP1 birinci nesilede gelecektir.

---------- Eklendi @ 13:11:08 ---------- Yazıldı @ 13:10:35 ----------

HDMI bağlantı noktası bile var yani cihazın.
 
Hdmı Baglantısıyla guncellemenın alakası yokki
 

uribaju

Üye
eğer ilk nesillere bir güncelleme gelecek ise s^3 1 .nesil cihazların hepsine aynı güncelleme gelecek zaten panik yapmayın
 
aynen fazla takamyın güncelleme gelene kadr fp1 bize portlarlar sabır
 
uyarı gelmesine rağmen devam ediyor. Gereği yapıldığı için teşekkürler.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
onun yüzünden ben de ceza aldım
 

[ENGİN]

Üye
uyarı gelmesine rağmen devam ediyor. Gereği yapıldığı için teşekkürler.

aynen valla kimsenin ceza almasını istemeyiz ama bu kadarda olmaz yani her symbıan konusuna dalış yapıyor.arkadaş symbian tel önerisi ister bu arkadaş napacan symbianı bişeye yaramaz android al başka modelde demez illa neo v olacak.neyse lafı uzatmayalım ceza kesenin eline sağlık diyelım.
 
şuna bi bakın kullanıyorum telefon açılırken havalı oluyor
 
Arkadaş iyimisin C7 ile n8 aynı hatta c7de Nfc bıle var

c7 ile n8 aynı cihazmı şimdi YAPMA dostum yapma kamerası 1 tane c7 eder zaten burda bi arkadaşta c7 var karşılaştırdık n8 in yanına gelemez çocuk n8 e hayran kaldı.. HDMI çıkısı dolby müzik 16 gb hafıza güncellemeyle alakası olmayabilir ama c7 ile asla aynı değl ayrıca nokianin bu kadar özellik koyduğu ilk telefonu 701 de bile hdmi ve dolby yoktu da dolby şimdi güncelleme de geldi.

YANLIŞ ANLAMAYIN LÜTFEN AMAÇ TARTIŞMA ÇIKARMAK DEĞIL BENCE ARKADAŞ YANLIŞ BILIYOR
 

SARACX

Üye
ben symbian tr ye sordum 1. Nesiller için büyük bir güncelleme gelecek dediler ama ne tarih ne de ayrıntı vermediler sadece performansı çok iyi olacak dedi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...