ogzhnoTr Üye Bence banyoya gir suda buzuşmekten ol Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
DarkredBlue61 Üye ogzhnoTr' Alıntı: Bence banyoya gir suda buzuşmekten ol Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi. Genişletmek için tıkla ... Abdestte Alırsın Fena Fikir Sayılmaz Yada Elektrikli Birşeyle Banyoya Gir Kızarana Kadar Akıma Çarpıl Öl
ogzhnoTr' Alıntı: Bence banyoya gir suda buzuşmekten ol Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi. Genişletmek için tıkla ... Abdestte Alırsın Fena Fikir Sayılmaz Yada Elektrikli Birşeyle Banyoya Gir Kızarana Kadar Akıma Çarpıl Öl
ogzhnoTr Üye Acısız ölmek istiyosanız ecelinizi bekleyin : Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Acısız ölmek istiyosanız ecelinizi bekleyin : Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
DarkredBlue61 Üye ogzhnoTr' Alıntı: Acısız ölmek istiyosanız ecelinizi bekleyin : Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi. Genişletmek için tıkla ... Uzun İş Bendeki Bu Sansla Kafama Uçar Düşer Geberirim Ama O ZOr
ogzhnoTr' Alıntı: Acısız ölmek istiyosanız ecelinizi bekleyin : Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi. Genişletmek için tıkla ... Uzun İş Bendeki Bu Sansla Kafama Uçar Düşer Geberirim Ama O ZOr
ogzhnoTr Üye Bence bi tane 3310 bide touch 5 yeter Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
0MG90 Üye Konu Sahibi 2 Haziran da Türkiye saati ile 20 de başlayacakmış. Apple cihazlarından ücretsiz izlenebilecek.
DarkredBlue61 Üye 0MG90' Alıntı: Konuyu terk edebilirsin Konuyu İzleme yukarda Genişletmek için tıkla ...
0MG90 Üye Konu Sahibi Cihaz tanıtımı yok ama MacOs ve iOs u baya bi geliştirmişler yeni özellikler harikaahort büyük gün yarın Son düzenleme: 2 Haz 2014
Cihaz tanıtımı yok ama MacOs ve iOs u baya bi geliştirmişler yeni özellikler harikaahort büyük gün yarın
UpOneTR Üye 0MG90' Alıntı: Cihaz tanıtımı yok ama MacOs ve iOs u baya bi geliştirmişler yeni özellikler harikaahort büyük gün yarın Genişletmek için tıkla ... Canlı link olacak mı ?
0MG90' Alıntı: Cihaz tanıtımı yok ama MacOs ve iOs u baya bi geliştirmişler yeni özellikler harikaahort büyük gün yarın Genişletmek için tıkla ... Canlı link olacak mı ?
0MG90 Üye Konu Sahibi Mr. Turk' Alıntı: Canlı link olacak mı ? Genişletmek için tıkla ... olur, google'a yaz apple events 2014 falan çıkar ben konu açarım zatenkeynote 2014
Mr. Turk' Alıntı: Canlı link olacak mı ? Genişletmek için tıkla ... olur, google'a yaz apple events 2014 falan çıkar ben konu açarım zatenkeynote 2014
UpOneTR Üye Revengeful' Alıntı: Belki sürpriz yapıp iphone 6 tanıtırlar Genişletmek için tıkla ... Bu mesaj8 yazarken ciddimiydin ?
Revengeful' Alıntı: Belki sürpriz yapıp iphone 6 tanıtırlar Genişletmek için tıkla ... Bu mesaj8 yazarken ciddimiydin ?