>KoNaN> Üye Guest Hesabı Yardım! Guest hesabında D yi kapatabilirmiyim, kapatabilirsem nasıl kapatırım.
Reşwan Emekli Yönetici xp kullanıyorsunuz sanırım? xp kullanıyor iseniz bu işlemi basit bir şekilde yapabilirsiniz. http://www.maxicep.com/pc-yazilim-g...ayarlarina-erisebilme-567527.html#post4044216 windows 7 içinde http://www.maxicep.com/pc-program-m...zi-gizleyin-hdd-gizle-567529.html#post4044225 yapabilirsiniz.
xp kullanıyorsunuz sanırım? xp kullanıyor iseniz bu işlemi basit bir şekilde yapabilirsiniz. http://www.maxicep.com/pc-yazilim-g...ayarlarina-erisebilme-567527.html#post4044216 windows 7 içinde http://www.maxicep.com/pc-program-m...zi-gizleyin-hdd-gizle-567529.html#post4044225 yapabilirsiniz.
>KoNaN> Üye Reşwan' Alıntı: xp kullanıyorsunuz sanırım? xp kullanıyor iseniz bu işlemi basit bir şekilde yapabilirsiniz. http://www.maxicep.com/pc-yazilim-g...ayarlarina-erisebilme-567527.html#post4044216 windows 7 içinde http://www.maxicep.com/pc-program-m...zi-gizleyin-hdd-gizle-567529.html#post4044225 yapabilirsiniz. Genişletmek için tıkla ... teşekkürler .
Reşwan' Alıntı: xp kullanıyorsunuz sanırım? xp kullanıyor iseniz bu işlemi basit bir şekilde yapabilirsiniz. http://www.maxicep.com/pc-yazilim-g...ayarlarina-erisebilme-567527.html#post4044216 windows 7 içinde http://www.maxicep.com/pc-program-m...zi-gizleyin-hdd-gizle-567529.html#post4044225 yapabilirsiniz. Genişletmek için tıkla ... teşekkürler .