Haydar
Emekli Yönetici
Guardiola: "Bu maçı unutmalıyız"
Barcelona Teknik
Direktörü Pep Guardiola, Camp Nou'da Real Madrid
karşısında aldıkları
1-2'lik yenilginin
ardından soruları
yanıtladı. Maça iyi başladıklarını dile getiren Pep,
"Bu kadar seyirci karşısında iyi oynamak
istiyorsunuz ama bazen hata
yapıyorsunuz. Golden sonra çok fazla
pozisyonumuz olmadı. Genel olarak
yaşadığımız duygular maça yansıdı. Real Madrid hiçbir zaman kolay bir rakip
değil. Ama bence çok fazla tehlike
yaratmadılar. Buna rağmen kazandılar.
Real Madrid'den daha güçsüz bir
görüntü verdiğimizi düşünmüyorum.
Belki son dakikalarda kendimizi maça veremedik. Orta sahayı kontrol
edebilmek önemliydi. Kanatlarımız daha
iyi çalışsa çok büyük problemimiz
olmazdı. Belki başka oyuncularla daha
farklı olurdu, bilemiyorum." diye
konuştu. Şimdi oturup Şampiyonlar Ligi'nde
oynayacakları Chelsea maçına
konsantre olmaları gerektiğinin altını
çizen Pep, " Oyuncularım gayet
verimliydiler. Ama tabii bazı önemli
detaylar eksik kaldı. Aslında daha fazla pozisyon yaratmalıydık. Futbol farklı
anlara da gebe bu da bunlardan bir
tanesi. Moralsiz hissediyoruz ama bu
Chelsea maçına yansımamalı. Bu
mağlubiyetin kötü etkisi olup olmadığını
Salı günü daha iyi göreceğiz. Hazırlanmak için yeteri kadar zamanımız
var." ifadelerini kullandı. Messi'nin ve Tello'nun da
performanslarını değerlendiren
Guardiola, " Messi her zaman oynadığı
gibi oynadı. Bu mevkiide aşağı yukarı iki
yıldır oynuyor. Amaç yine onu kaleye
yaklaştırmaktı. Tello zor zamanları atlatmak için yeterince güçlü ve Tello,
bana göre iyi bir maç çıkardı. Gayet
güzel pozisyonlar yarattı. Ben Tello'dan
memnunum." dedi. "Kalan maçlarda da elimizden gelenin
en iyisini yapmaya çalışacağız." diyen
Guardiola, bu maçın sonucu ne olursa
olsun kalan maçlarına aynı ciddiyette
çıkacaklarını da sözlerine ekledi.
Direktörü Pep Guardiola, Camp Nou'da Real Madrid
karşısında aldıkları
1-2'lik yenilginin
ardından soruları
yanıtladı. Maça iyi başladıklarını dile getiren Pep,
"Bu kadar seyirci karşısında iyi oynamak
istiyorsunuz ama bazen hata
yapıyorsunuz. Golden sonra çok fazla
pozisyonumuz olmadı. Genel olarak
yaşadığımız duygular maça yansıdı. Real Madrid hiçbir zaman kolay bir rakip
değil. Ama bence çok fazla tehlike
yaratmadılar. Buna rağmen kazandılar.
Real Madrid'den daha güçsüz bir
görüntü verdiğimizi düşünmüyorum.
Belki son dakikalarda kendimizi maça veremedik. Orta sahayı kontrol
edebilmek önemliydi. Kanatlarımız daha
iyi çalışsa çok büyük problemimiz
olmazdı. Belki başka oyuncularla daha
farklı olurdu, bilemiyorum." diye
konuştu. Şimdi oturup Şampiyonlar Ligi'nde
oynayacakları Chelsea maçına
konsantre olmaları gerektiğinin altını
çizen Pep, " Oyuncularım gayet
verimliydiler. Ama tabii bazı önemli
detaylar eksik kaldı. Aslında daha fazla pozisyon yaratmalıydık. Futbol farklı
anlara da gebe bu da bunlardan bir
tanesi. Moralsiz hissediyoruz ama bu
Chelsea maçına yansımamalı. Bu
mağlubiyetin kötü etkisi olup olmadığını
Salı günü daha iyi göreceğiz. Hazırlanmak için yeteri kadar zamanımız
var." ifadelerini kullandı. Messi'nin ve Tello'nun da
performanslarını değerlendiren
Guardiola, " Messi her zaman oynadığı
gibi oynadı. Bu mevkiide aşağı yukarı iki
yıldır oynuyor. Amaç yine onu kaleye
yaklaştırmaktı. Tello zor zamanları atlatmak için yeterince güçlü ve Tello,
bana göre iyi bir maç çıkardı. Gayet
güzel pozisyonlar yarattı. Ben Tello'dan
memnunum." dedi. "Kalan maçlarda da elimizden gelenin
en iyisini yapmaya çalışacağız." diyen
Guardiola, bu maçın sonucu ne olursa
olsun kalan maçlarına aynı ciddiyette
çıkacaklarını da sözlerine ekledi.

