Guardiola: "Biz bir şey dedik mi?"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Guardiola: "Biz bir şey dedik mi?"
Barcelona Teknik Direktörü Pep Guardiola, Camp Nou'da Milan'ı 3-1 yenip yarı finale kaldıkları mücadelenin ardından düşüncelerini dile getirdi.

Maç sonrasında basın toplantısında konuşan Guardiola, penaltı pozisyonlarına değinerek, "İlk maçta San Siro'da bizim de iki penaltımız verilmemişti ve büyük bir tepki göstermemiştik" ifadelerini kullandı.

Alexis Sanchez'in neden oynamadığını ise, "Çünkü Cuenca'nın oynamasına karar verdim ve bunu gerek gördüm" diyerek basit bir şekilde cevaplayan Pep, yarı finaldeki rakiplerinin belli olacağı Chelsea-Benfica maçını da yakından takip edip iyi analiz etmeleri gerektiğini de sözlerine ekledi. kaynak : goal
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
527
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
348
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
376
Haydar
Haydar
Cevap
1
Görüntüleme
406
Amaru Shady
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
438
Haydar


Üst Alt