Haydar
Emekli Yönetici
Guardiola: "Biz bir şey dedik mi?"
Barcelona Teknik Direktörü Pep Guardiola, Camp Nou'da Milan'ı 3-1 yenip yarı finale kaldıkları mücadelenin ardından düşüncelerini dile getirdi.
Maç sonrasında basın toplantısında konuşan Guardiola, penaltı pozisyonlarına değinerek, "İlk maçta San Siro'da bizim de iki penaltımız verilmemişti ve büyük bir tepki göstermemiştik" ifadelerini kullandı.
Alexis Sanchez'in neden oynamadığını ise, "Çünkü Cuenca'nın oynamasına karar verdim ve bunu gerek gördüm" diyerek basit bir şekilde cevaplayan Pep, yarı finaldeki rakiplerinin belli olacağı Chelsea-Benfica maçını da yakından takip edip iyi analiz etmeleri gerektiğini de sözlerine ekledi. kaynak : goal
Maç sonrasında basın toplantısında konuşan Guardiola, penaltı pozisyonlarına değinerek, "İlk maçta San Siro'da bizim de iki penaltımız verilmemişti ve büyük bir tepki göstermemiştik" ifadelerini kullandı.
Alexis Sanchez'in neden oynamadığını ise, "Çünkü Cuenca'nın oynamasına karar verdim ve bunu gerek gördüm" diyerek basit bir şekilde cevaplayan Pep, yarı finaldeki rakiplerinin belli olacağı Chelsea-Benfica maçını da yakından takip edip iyi analiz etmeleri gerektiğini de sözlerine ekledi. kaynak : goal
