guake 4 açamayanlar için

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
guake 4 açamayanlar için
arkadaşlar araştırdım ve guake 4'ü n 73 ümde çalıştırdım gayet güzel bi oyun aynen tarif edilen şekilde yaparsanız gayet güzel çalışıyor
KURULUM:
1. Tarihi 06.09.09 yapıyoruz;
2. Oyunu telefona kuruyoruz.;
3. Telefonu restart ediyoruz;
4. kayıt koduna 5561 yazıyoruz;
5. OYNUYORUZZZ!!!.(başka bir siteden alıntıdır emeğe saygı değilmi)
 
Tepkiler: Salih Baba™

Mehmet

Emekli Yönetici
Sağolasın
 
paylaşım için teşekkürler işe yaradı
 

Nadir

Emekli Yönetici
emeğin için sağol..bu arada oyunun adı doğru mu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...