GTA'da hata buldum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
GTA'da hata buldum
 

doctorrr

Üye
bide kendin hazırlamışsın ordan gitar coverlarına geçtim n'apıcam gta yı
 
Bende bişey var sandım bartu abi bug istiosan gel bana arşiv var
 
Holywood dagindaki evdeki bug var bilen ?
 

doctorrr

Üye
hayalet arabalar varmış birde big ear ın altına ordaki jeeple durun k dst yi açın uçaklar düşüyor başınıza bunu denemiştim
 
ilginç bi bug söle merak ettim


PEs 2012 de c.ronaldo sahanın dışına çıkmıştı. Yetermi

Ha bide pes 2009 da gol oldu pozisyon tekrarını izlerken adamları tek tek deiştirdim herkes yerinde casillas( veya başka bir kaleci, tam olarak hatırlamıyorum) tribündeydi.

ps1 de winning eleven 2000 de oyunda birden top havaya kalktı ve öyle dondu. Oyuncular topa vurmaya çalışıyordu.

San andreasta arabaya kadını bindirdiğinde olması gereken kişiler farklı yerdeydi. Yani kadının kucağında adam.

Counter stirke 1.5 te bombayı nereye atarsam atayım bana geliyordu.

Gta 4 de bir salıncak var bilmiyorum bilen vardır belki. Altına girince seni aşırı bir güçle gökyüzüne fırlatıyor.

nba 2008 de adam elinde top almadan basket atmıştı 1 seferlik.

Yetermi devam edeyimmi? hiçbirini atmıyorum
 
    Konu Sahibi
bizde gta 4 çalıştıracak pc mi var
 
Tepkiler: HacKLess
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...