GuitaristBoy
Üye
-
Konu Sahibi
-
onlar kuzenimin nasıl çalmışbide kendin hazırlamışsın ordan gitar coverlarına geçtim n'apıcam gta yı
beğenmedim
onlar kuzenimin nasıl çalmış
canlı olarak görcen bide tabi benim öğrencim
beğenmedimvalla sağlam çalıyor imrendim
vaaay bi' link verde seni de izleyeyim
canlı olarak görcen bide tabi benim öğrencim
ben hiç cover yapmadımki
vaaay bi' link verde seni de izleyeyim
pm atBende bişey var sandım bartu abibug istiosan gel bana arşiv var
bazuka falan sıktımibretlik bug
arşiv miBende bişey var sandım bartu abibug istiosan gel bana arşiv var
ilginç bi bug söle merak ettim
arşiv derken şundan bahsettim "bug zaten var heryerde. Hani garip bi bug olsa anlıycamda bişey yok yani herzmaanki gibi bug "
bu ev zaten o dağdaHolywood dagindaki evdeki bug var bilen ?
ilginç bi bug söle merak ettim
bizde gta 4 çalıştıracak pc mi var
PEs 2012 de c.ronaldo sahanın dışına çıkmıştı. Yetermi
Ha bide pes 2009 da gol oldu pozisyon tekrarını izlerken adamları tek tek deiştirdim herkes yerinde casillas tribündeydi.
ps1 de winning eleven 2000 de oyunda birden top havaya kalktı ve öyle dondu. Oyuncular topa vurmaya çalışıyordu.
San andreasta arabaya kadını bindirdiğinde olması gereken kişiler farklı yerdeydi. Yani kadının kucağında adam.
Counter stirke 1.5 te bombayı nereye atarsam atayım bana geliyordu.
Gta 4 de bir salıncak var bilmiyorum bilen vardır belki. Altına girince seni aşırı bir güçle gökyüzüne fırlatıyor.
nba 2008 de adam elinde top olmadan basket atmıştı 1 seferlik.
Yetermi devam edeyimmi? hiçbirini atmıyorum
bizde gta 4 çalıştıracak pc mi var
bakıyim özellikler uyuyosa evdeki pc ye yükliyim işyerindeki bilgisayarım macbook olurmu acaba
Bende internet cafeden oynamıştım zaten. Yoksa bendede nerde öyle pc
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?