sevdiğiniz serinin oyunu yazarken bi de o oyunun en sevdiğiniz yanlarını yazarsanın çok iyi olur gerçekten oynamayanlar içinde oyun hakkında bilgi vermiş oluruz
Gta serilerinin en sevdiğim yanı özgür bir oynanışa sahip olması...Şehirde istediğin yere gidip istediğin şeyi yapabiliyorsun...ister adam öldür,ister araba çal,ister polislik yap vs...