GTA III-Android'e geliyor hemde haftaya !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
muscler

muscler

Üye
    Konu Sahibi
GTA III-Android'e geliyor hemde haftaya !
Haberin resmi linki rockstar'dan yapilan aciklama

rockstargames.com/newswire/article/19751/grand-theft-auto-iii-10-year-anniversary-edition-coming-to-mobil.html

Desteklenen cihaz listesi

Apple iOS Devices: iPad 1 & 2, iPhone 4 & 4S, iPod touch 4th Generation
Android Phones: HTC Rezound, LG Optimus 2x, Motorola Atrix 4G, Motorola Droid X2, Motorola Photon 4G, Samsung Galaxy R, T-Mobile G2x
Android Tablets: Acer Iconia, Asus Eee Pad Transformer, Dell Streak 7, LG Optimus Pad, Motorola Xoom, Samsung Galaxy Tab 8.9 and 10.1, Sony Tablet S, Toshiba Thrive
 


PriZm

PriZm

Üye
Galaxy S yok:S

hep çift çekirdekli telefonlar...
 
muscler

muscler

Üye
    Konu Sahibi
evet ama listede guncelleme yapilcagini dusunuyorum
 
mamilim90

mamilim90

Üye
Bende Sony Ericsson Xperia Arc'S Var buna Çıkmayacakmı .s
 
Peocawe

Peocawe

Üye
Desteklemesin Gangster serisi devam :D :D
 
muscler

muscler

Üye
    Konu Sahibi
elbet destek gelir daha yeni bir haber
 
Peocawe

Peocawe

Üye
Gelirse size gelir T20 daha pesde kasıyo aah ah :D
 
yakup_281

yakup_281

Üye
xperia neo da mı yok zaten gta kadar saçma oyun mu var adamın üstünden testere bazuka ne istersen çıkıyor ama at gibi koşuyor herif
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Galaxy S II? :S
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Samsung Galaxy S II'de çift çekirdekli işlemciye sahip bence bu modele de gelecektir diye düşünüyorum. Ama gpu hızını bilemem tabi gta3'ü kaldırır mı kaldırmaz mı..
 

Lenneth

Üye
Chainfire.. :)
 
PriZm

PriZm

Üye
oyunun boyutu ne kadar olacak merak ediyorum doğrusu.en az 2 gb olur şimdiden nova 2,9mm kaldırmaya başlıyalım:D
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Android'in gerçekten sevmediğim bir yönü var. Oyunları çok gelişmiş olduğundan çok yüksek boyutta dosyaları oluyor.
9 MM'nin dosyalarını ilk gördüğümde şok olmuştum diyebilirim.
 
PriZm

PriZm

Üye
Android'in gerçekten sevmediğim bir yönü var. Oyunları çok gelişmiş olduğundan çok yüksek boyutta dosyaları oluyor.
9 MM'nin dosyalarını ilk gördüğümde şok olmuştum diyebilirim.
evet.internetten 1 gb dosya indiriyor ama çıkarttığında oda ne? 1.753 mb
 

mancukya

Üye
Tegra 3 icin Grafikleri gördüm (Hd ready tabletler icin) gercekten manyak Ati ve nvidianin her oyunda adam kekledikleri nasilda belli oluyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt