Gta 4 Xp De Çalışmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

kfahaa

kfahaa

Üye
    Konu Sahibi
Gta 4 Xp De Çalışmıyor
slm arkadaşlar windows 7 laptop uma gta 4 indirdim çalıştı fakat yavaş olduğu için masaüstü pc ye attım burdada hata veriyor masaüstü xp LaunchGTAIV.exe diye bir problem alıyorum ne yapmalıyım oyunda ve ***** ta sorun yok

pc özellikleri
1 gb ati redeon ekran kartı
3.5 gb ram
service pack 3
2.6 ghzarkadaşlar çalıştırdım gta 4 ün içinde 3-4 tane program varmış onları kurdum çalıştı yapamayan arkadaşlar varsa yardım edebilirim
 


Üst Alt