Gta 4 sorunu?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 2278206

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Gta 4 sorunu?
Gta 4 yükledim can you run ıt'de very hıgh olarak gösteriyor ve oyunda herşey en düşük seviyede ve değiştirilmiyor ne yapabilirim?
 
oyunun ayarlarından da mı olmuyor kardeş?
 

onurince

Üye
kardeş tam bilmiorm ama yaptıkttan sonra apply seçenegi
Varsa ona bas.
 
kardeş apply'e basana kadar low oluyor.ben sorunu çözdüm alttaki 1432/3028 mb yeşil ama oyun bazen kasıyor neden acaba?

Windows Olay Günlüğünü kapayın kasma ortadan kalkar. Arama yerine msconfig yazın. Orda çalışan uygulamamıydı bi yerde ışte Windows Olay Günlüğü olması gerek onun tikini kaldırın. Işlemcinin yükünü hafifletin. Kasma olmaması gerek mobilim eğer yapamazsanız pc açarım sizin için.
 

Faydali insan
 

Silinen Üye 2278206

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi

hemen deniyorum birde gamebooster diye bir program vardı onunla açarsam olurmu + w7 home basic 64bit.
 
Dostum Oyuna Patch Yüklemen Gerek Gta 4 ise 1.0.1 ......... 1.0.7 ye kadar gidiyo hepsini indir yükle sorun gider yada 1.0.4 e kadar yükle
 

Silinen Üye 2278206

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Dostum Oyuna Patch Yüklemen Gerek Gta 4 ise 1.0.1 ......... 1.0.7 ye kadar gidiyo hepsini indir yükle sorun gider yada 1.0.4 e kadar yükle

bide grafik ayarlarında bütün seçenekler açık değil resimlerde 5 tane falan var bende 2 tane high var oda patch ile mi alakalı?
 
evet Gta 4 patch lerini indir yükle sorun gider

ama patchlerin sırasıyla yükle yoksa oyun gider
 

Silinen Üye 2278206

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
1.0.4.0 e kadar indirdim sırayla yükleyip ***** yapacağım sorun ortadan kalkacak demi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...