Gta 4 sorunu...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Gta 4 sorunu...
Arkadaşlar dün gta 4 aldım. Kurdum ***** yaptım. Oyun açılıyor tanıtım videoları filan geliyor ama loading yazısına geldiğinde saatlerce yanıp sönüyor. Ne kadar aradıysam bir çözüm bulamadım lütfen yardım eder misiniz?
 

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
***** razor olmalı bide punk bilmem bişi vardı onu aktifleştirmemişsin
 
    Konu Sahibi
***** zaten razor. O değin şeyi nerde bulurum nasıl etkinleştiririm ayrıntılı bir şekilde anlatabilir misin kardeşim.
 
önceki patchleri yükle.
Şöyle ki:

1.0.1.0
1.0.2.0
1.0.3.0
1.0.4.0
Patchlerini sırayla yükle ve en son da 1.0.4.0 patchinin crackini yükle.
 
    Konu Sahibi
1 gb Ati radeon hd 6230
2 gb ram
intel pentium dual core e6500 2.9ghz
 

A3rman

Üye
hmm sistem yeterli patch yükle

Veya Crac Değiştir
 

__xXx__

Üye
oyunun en son patch i ve bu patch e ait olan ***** i yükle düzeltirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...