Macera Gta 4 aktivasyon sorunu ????

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ali ihsan Furat

Ali ihsan Furat

Üye
    Konu Sahibi
Gta 4 aktivasyon sorunu ????
Arkadaşlar İnternet kafeden gta 4 kopyalayım bilgisayarıma attım sonra ilk olarak EFLC uygulamasını açtım ama xlive.dll hatası verdi internetten indirip dosyayı gerekli yerlere attım tekrar açtıgım zaman bana LaunchEFLC dosyasını çalıştırmamı istiyo onu açtıgım zaman ise aktivasyon ekranı geliyor karşıma :
Sadece offline oynamak istiyorum yardım ederseniz .çok sevinirim
 


BRKTNL

BRKTNL

Üye
Google'dan aratın ****** için
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Razor ***** kullan
Kullandığın oyun ya cracksiz ya da eski *****
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt