Ali ihsan Furat
Üye
Gta 4 aktivasyon sorunu ????
Arkadaşlar İnternet kafeden gta 4 kopyalayım bilgisayarıma attım sonra ilk olarak EFLC uygulamasını açtım ama xlive.dll hatası verdi internetten indirip dosyayı gerekli yerlere attım tekrar açtıgım zaman bana LaunchEFLC dosyasını çalıştırmamı istiyo onu açtıgım zaman ise aktivasyon ekranı geliyor karşıma :
Sadece offline oynamak istiyorum yardım ederseniz .çok sevinirim
Sadece offline oynamak istiyorum yardım ederseniz .çok sevinirim
