Gs Oyunu Muthis

GaNZa

Üye
oyun hakkında bilgiverecek birisi yok mu?
 
yorum yapan arkadaşlar acaba oyunun içeriği nedir
 

GaNZa

Üye
ben N 70 de calıstıramadım
 

LOEB

Üye
inşallah bi hata vermez.paylaşım için saol...
 

R.carlos

Üye
ya abim madem gs çıkarıyon eee fb'de cıkarda bızde sevelım bu arada herkeze slm
 
abi bu forumdaki arkadaşlarda bi sorun var yani bazılarında birileri güzel diyo bi iki arkadaşta oyunu soruyo nasıl diye bırakın nasılı ne o9yunu nolduğunu anlamadıkki yani biri yazsa bi tarafımı eksilir yada ben anlarımki kimse oynamadan yorum yapmış yani sallıyolar
 

ferdilik

Üye
yahu oyun nasıl bişey bari bi ekran görüntüsü koyun ya da anlatın
 
abi bu ngage fifa 007 nin gs versiyonu ben yükledim oynadım oynamak isteyen oynayıp indireblir
 

ukalgs

Üye
en büyük cimbom sağ olun
 

kaan_75

Üye
bi caps koysaydınız süper olurdu.
 

makmüh

Üye
Ya indiremedim. Nasıl indiriliyor..