Kiziltilki1
Üye
GRUP GEREKSİZ erken kalkmak
gunaydinmi yoksa iyi gecelermi demem gerekir bilemedim. Bugun erken kalktim saat 04:00 te neyapicami bilemedim. Saat 05:00 konu acayim dedim ve actim. Aceba sizde 4 te kalkıp uyku tutmaz ve en ilginc tarafida elektriklerde kesik bir durumda olsaniz ne yapardiniz. Canim sıkılıyor uyku tutmuyor elektriklerde kesik ooof


