GRUP GEREKSİZ erken kalkmak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
    Konu Sahibi
GRUP GEREKSİZ erken kalkmak
gunaydinmi yoksa iyi gecelermi demem gerekir bilemedim. Bugun erken kalktim saat 04:00 te neyapicami bilemedim. Saat 05:00 konu acayim dedim ve actim. Aceba sizde 4 te kalkıp uyku tutmaz ve en ilginc tarafida elektriklerde kesik bir durumda olsaniz ne yapardiniz. Canim sıkılıyor uyku tutmuyor elektriklerde kesik ooof
 


-efşan

-efşan

Üye
Erken kalkmak iyidir.:)
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
    Konu Sahibi
bu saate neyapicam aksam 1 de yattım. 8 de ise gidicem.

- - - Eklendi - - -

bu saate neyapicam aksam 1 de yattım. 8 de ise gidicem. 4 ten beri uyuyamiyom. İs olmasa problem yokta ama ise gidicem.
 
-efşan

-efşan

Üye
bu saate neyapicam aksam 1 de yattım. 8 de ise gidicem.
Bir güzellik yap kendine o zaman. Şöyle muazzam bir sofra ile muazzam bir kahvaltı.
Muazzamlık pahalılık değildir ya elbet. Gönle muaazzam görünsün yeter.
Yap keyfini işe gidene kadar.
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
    Konu Sahibi

Bir güzellik yap kendine o zaman. Şöyle muazzam bir sofra ile muazzam bir kahvaltı.
Muazzamlık pahalılık değildir ya elbet. Gönle muaazzam görünsün yeter.
Yap keyfini işe gidene kadar.

guzel diyorsunda biraz sakarim. Kahvalti hazirlarken bir seye carparim gurultu yaparim. evdekilerde uyanir. Rahatsiz etmek istemiyom.
 
-efşan

-efşan

Üye
guzel diyorsunda biraz sakarim. Kahvalti hazirlarken bir seye carparim gurultu yaparim. evdekilerde uyanir. Rahatsiz etmek istemiyom.
Size kahvaltı hazırlıyordum dersin. Rahatsız değil mutlu olurlar o zaman.:)
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
    Konu Sahibi
elektrikte kesik. Ocak elektrik olmadan calismiyor. Yeni ankastremi ne oyle bisey. Yumurta cay yapamiyom.
 
-efşan

-efşan

Üye
Fazla teknoloji zararmış demek.:)
Ne diyeyim başka sana. Öyle ya da böyle geçecek bu gün.
Artık nasıl geçeceği biraz da olsa senin elinde.
Akşama kadar uykusuzum diye somurtursan nasıl geçirebilirsin ki günü?
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
    Konu Sahibi
bende bilmiyorum nasil gececek.
 
-efşan

-efşan

Üye
Artık, mukadderat..
 
-efşan

-efşan

Üye
Eyvallah Kardeş.
Hayırlı işler. Hayırlı günler.
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
    Konu Sahibi
:tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
  • Kilitli
    • Beğen
Cevap
0
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
5K
Cevap
8
Görüntüleme
15K
Love Prince


Üst Alt