GPRS'e Girebiliyorum Msn'e Giremiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MiCCROP

Üye
    Konu Sahibi
GPRS'e Girebiliyorum Msn'e Giremiyorum
Merhaba arkadaşlar.

Öncelikle telefonum Nokia 7610


Sorum ve sorunum kısaca şu : Telefonun kendi web tarayıcısı dışındaki hiç bir programda internet bağlantısı yapamıyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim ?


Detaylar:

(Okumak zorunda değilsiniz direk cevap verebilirsiniz. Ama okumanızı tavsiye ederim.)



Avea'nın Haftalık 5mb lık internet paketini kullanıyorum.

Telefonumun orjinal web browserindan internete girebiliyorum. Dosya indirebiliyorum. Ancak Internet Bağlantısıyla çalışan uygulamalar telefonumda GPRS bağlantısında sorun çıkartıyor.

Örneğin Opera browseriyla internete giremiyorum. Msn programlarının hemen hemen hepsini denedim hiç biri girmiyor.

Erişim Noktası Varsayılanı Avea Wap Gprs seçili. Bu programlar bağlantı kurmaya çalıştıklarında ben "Avea Wap Gprs" seçeneğini seçiyorum. Yani burda da bir hata yok. Uzun uzun bekletiyor beni ve G harfinin dışını kare çizgiler kaplıyor. Yani o an telefonum GPRS'e bağlanıyor.

Telefonumda 10'a yakın farklı internet programı var. Hiç birinde sonuç alamıyorum.

Denediğim Ancak Sonuç Alamadığım Yöntemler:

GPRS bağlantımda bir sorun olmamasına rağmen Avea'nın Gprs Wap ayarlarını Resmi Web Sitesindeki ayarlara bakarak güncelledim. Yetmedi kontor karşılığında servis ayarlarını tekrar gönderdim. Sonuç değişmedi.

Erişim Noktası ayarlarından Kullanıcı adı, Şifre ve Anasayfa bölümlerini silerek denedim. (Benimkine benzer bir sorun yaşayan bir arkadaş bunu denemiş ve sonuç almış) Bu sefer orjinal web tarayıcımla da Wap'a giremedim. Hata aldım.

Güvenlik Ayarları Bölümündeki Sertifika Yönetimi bölümünden "Güven Ayarlarını" değiştirip denedim. Yine olmadı.

Telefonumdaki antivirüs programı mı engelliyor acaba diye bir düşünceye kapıldım ve antivirüs programını kaldırdım. Yine olmadı (Biliyorum sonuna yine olmadı yazmak biraz saçma çünkü başlıkta belirttim ama kendimi tatmin etmek istiyorum :P )

Son olarak çözüme yönelik bir kaç soru:

Sertifikaları silsem acaba sorun düzelir mi ? Sertifikaları silmem telefonuma zarar verir mi ? (Ben vereceğini düşündüğüm için tırsıyorum ve bu yüzden denemeden önce size soruyorum.) Silersem tekrar yükleyebilir miyiM ?

Yazımın tamamını okuyan arkadaşlara teşekkür ediyor, çevreme verdiğim zarardan dolayı özür diliyorum.. "Ee kardeşim biz tamamını okumadık, ellere varda bize yok mu ?" diyenler olucaktır. Borcum olsun :ehe
 


mami24

mami24

Üye
format at olmassa müşteri hizmetleriyle görüş banada aynısı olmustıu ben aradım türkcell hallettiler saolsunlar valla
 

MiCCROP

Üye
    Konu Sahibi
Müşteri hizmetlerini aradım bana sorunun cihazdan kaynaklanabileceğini söylediler ve cihazımı teknik servise götürmemi söylediler.

Başka bir çözüm yolu tavsiye edecek var mı=?
 

bndl

Üye
rfq bndede samsung e390 var msnye giriom bağlantı hatası diyorr proxyi devre dışıydı normal yaptım ama hala olmuyor napcam bn yhaa
 

xErKaNx

Üye
Kardes kesin emin degilim ama operaminiyi kaldır ve tekrar kur belki uygulama kaynakli olabilir.
 

chatnyurur

Üye
çözüm bulundu mu bende de aynı sorun var opera mobileden skyfireden nete girebiliyorum ama hiçbir messenger programından msn e bağlanamıyorum
 
dagar

dagar

Üye
Arkadaşlar bendede 6230 düz var bütün msn programlarını denedim hepsinde internete bağlanılıyor diyor ama bir türlü açılmıyor ama gprs google fln herşeye giriyor yardım edin ...
 

ammaraga

Üye
Aynı anlattıgınız sorunlar bende de var hlc bir msn programı ile internete baglanamıyorum e buddy haric
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bnce güncelle telefonunu
 
dagar

dagar

Üye
Kedix arkadaşım bende 6230 düz var bu telefonu nasıl güncellicem güncelleme dosyası var bende 5.50 ama pc suitle bir türlü yapamadım data kablosu herşey mevcut bi yardımcı olrsanız sevnirim....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt