Gprs msn bağlantı sorunu???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

strafe53

Üye
    Konu Sahibi
Gprs msn bağlantı sorunu???
selam arkadaşlar yeni nokia E51 aldım bu siteden ve diğer sitelerden bi ton program vs. yükledim. tek sorunum şu msn e w-lan üzerinden bağlanıyorum ok. ama gprs üzerinden bağlanamıyorum yardımcı olursanız sevinirim​
 


toprakumit

toprakumit

Üye
selam arkadaşlar yeni nokia E51 aldım bu siteden ve diğer sitelerden bi ton program vs. yükledim. tek sorunum şu msn e w-lan üzerinden bağlanıyorum ok. ama gprs üzerinden bağlanamıyorum yardımcı olursanız sevinirim​

Arkadasım wifi ile baglanırsın. Fakat gprsle baglanamazsın. Yani gprs msn eklentilerini kaldırmıyor. Eger wifiden ayrı olarak girmek istiyorsan hattının internet olan ayarını indirip o ayarlarla girmen lazım. (mesela avea kullanıyorsun avea nın 3 adet ayarı var. 1.gprs 2.wap 3.internet) eger dedigimin yanlıs oldugunu düsünüyorsan! Varsayılan Ayarları wap ayarına getir ve herhangibir web adresine girmeye calıs. Bak göreceksin girmeyecek o ayarda sadece wap sitelerine girebilirsin..! Sevgiler :oke:
 
xkadir61

xkadir61

Üye
eline sağlık toprakümit çok güzel anlattı, bize gerek kalmadı.
 

strafe53

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar turkcel hattımın internet wap nekadar ayarı varsa denedim wap a wep e bağlanıyorum ama msn yok. ama wifiden hemen bağlanıyor. windowslive msn için turkcel in sitesinde e51 yazmıyor ve msn erişim noktaları değişti diyor. bende müşteri hizmetlerini aradım ve tel.daki kızı ikna edip e serisi nin ayarlarını tel.uma gönderttim ama yinede olmadı.
 
toprakumit

toprakumit

Üye
arkadaşlar turkcel hattımın internet wap nekadar ayarı varsa denedim wap a wep e bağlanıyorum ama msn yok. ama wifiden hemen bağlanıyor. windowslive msn için turkcel in sitesinde e51 yazmıyor ve msn erişim noktaları değişti diyor. bende müşteri hizmetlerini aradım ve tel.daki kızı ikna edip e serisi nin ayarlarını tel.uma gönderttim ama yinede olmadı.
Kardes benim dedigim gibi olması lazım. O zaman senin msninde sorun var.e serileri her zaman yapıyor. Bide java olan e-buddy msnini kullan. Su anda telden baglıyım ve sana e-buddyi upload edemiyorum. Forumda ara zaten konuyu ben actım. S60 v3 olanı yükle. Sevgiler :oke:
 

uTku^

Üye
e buddy yükle toprak ümitin dediği gibi dierleri düzgün çalışmıor e50 var bendede
 

onurmcc

Üye
mrb toprak ümit bende e 51 aldım ama wi-fiden msnye giremiyorum napmam lazımm???? hattım turkcell yalnızz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt