.BlueTR Üye 2 senedir gözlük kullanıyorum gözlük insanı daha büyük gösteriyor gözlküklerimi çıkarınca 10 yaşında gibi takınca 13-14 yaşlarına uygun bir hal alıyorum ama bu benim görüşüm beni gözlüksüz sevende var...
2 senedir gözlük kullanıyorum gözlük insanı daha büyük gösteriyor gözlküklerimi çıkarınca 10 yaşında gibi takınca 13-14 yaşlarına uygun bir hal alıyorum ama bu benim görüşüm beni gözlüksüz sevende var...
_SiyabeNd_ Üye Utku™;3221645' Alıntı: Gözlük kullanmayınca şaşı olunmaz yanlş bilgi verme Genişletmek için tıkla ... Bir bilgimiz varki yazıyoruz yok öenmsemiyorsan konuda açma kardeşim keyfin bilir
Utku™;3221645' Alıntı: Gözlük kullanmayınca şaşı olunmaz yanlş bilgi verme Genişletmek için tıkla ... Bir bilgimiz varki yazıyoruz yok öenmsemiyorsan konuda açma kardeşim keyfin bilir