Gözlük kullanmak

.BlueTR

Üye
2 senedir gözlük kullanıyorum gözlük insanı daha büyük gösteriyor gözlküklerimi çıkarınca 10 yaşında gibi takınca 13-14 yaşlarına uygun bir hal alıyorum ama bu benim görüşüm beni gözlüksüz sevende var...
 
Utku™;3221645' Alıntı:
Gözlük kullanmayınca şaşı olunmaz yanlş bilgi verme


Bir bilgimiz varki yazıyoruz yok öenmsemiyorsan konuda açma kardeşim keyfin bilir
 
Bence gözlüğe ön yargılı olma belki hoşuna gider
 
bende miyopum hatta bunun yüzünden askerlik muayenesinde komandoluktan men edildim