*esra_r*
Üye
-
Konu Sahibi
-
sexsi dog
benekli olanın ismi neydi???amanda pek yakışmış...
benim oğlanlar görmesin
benekli, ufak olanı.. adı fındık...benekli olanın ismi neydi???
ona yakışırdı aslında
Çok Tatlı Olmuş Köpecik...Ama Benden Uzak Dursun
CoYoTe'm ya seninle sadece köpek konusunda anlaşamıyoruzmerak etme ben bunun gibi küçük bi köpek almıycam terrier, kangal ,bulldog, ya da kurt gibi bi köpek olacak midilli kadar da olabilir (köpeğimi senden uzak tutarım )
arkadaşlar onun adı Biber (erkek) bi süre halamlarda kalmıştı ... gerçekten sevimli bi köpektir ama benim tarzım değil ben büyük köpekleri seviyorum
bu arada fotografı sen mi çektin
sen çektiysen gözlükte yansıyan iki kişiden hangisi sensin
vay be doğru tepit birde kendimi dikkatli sanırdımzeki ve dikkatlisadece bir şakaydı
vay be doğru tepit birde kendimi dikkatli sanırdım
resimde gözlüğün üzerinde 2 kişi var.Tahminim... başı kapalı bir kız ve birde 14 15 yaşlarında bir Erkek Çocuk
Kız Erkeğin Çektiği Fotoya Bakıyor
NOT:Resimde Yüzler Net Olmadığı İçin Yayınladım.
Eğer Rahatsız Olduysasanız Resimi Kaldıra Bilirim...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?