gözlerinize inanın

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

katibim

Üye
    Konu Sahibi
gözlerinize inanın
çok güzel bir sihirbazlık şovu

 

katibim

Üye
    Konu Sahibi
açılması için biraz beklemen lazım
 
tek bişe söleyip çıkacam aradan OHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 
imkansız bişe ama çok hoşş..yaw şaştım haa..
 

Quattro

Üye
Allah allah nasıl yaptı anlamadım :rolleyes:
 
Originally posted by katibim@Sep 18 2005, 02:24 PM
açılması için biraz beklemen lazım
[post=169249]Quoted post[/post]​
slm bende yeni abone oldum siteye bana 6230i için güzel temalar ve her wav dosyasını çalabilmem bi program söleyebilirmisiniz ya da boogeyman94@mynet.com adlı e mail adresine yollayabilirmisiniz? :help: :help: :help: :help: :help: :huh:
 
6230i için dosyalar bölümünde bulabilirsin .S40 bölümüne bak
 
hee yollarız evede servis yapak mı ???

dostum yazıyı gereken yerlere yazarsan sonuca daha çabuk gidersin ve diğer topicleride kirletmemiş olursun
 

msw

Üye
Bu adam normal değil...
 

katibim

Üye
    Konu Sahibi
banada kol takma gibi geldi bir kesikten sadece o kadar kan akmaz
 

mAd_girL

Üye
tek kelimeyle igrenc mide bulandırcı
 
Böyle salak şey olmaz .. Maket bicağıyla 5mm derinlikte bileğini kesersen yer gök kan olur.... zaten tipte de bozukluk var adamin... (ne olduğuda belli diil elips bi insan ojeleride sürmüş.... )
 

ekolix

Üye
düşündügüm seyı yapmayacaktır umarım !!!!!
 

ekolix

Üye
yaws bunun kolunun bılek kısmından baslayarak yukarıya kadar cıkan bır kaplama var dıkkatınızı cekmeedı mı kalın bır tabaka parayı cıkarttıgı yer ve cocuklugumuzdan kalma bı kana sakasıyla suslemıs olayı ama tebrıkler adama ıı numaraydı...

paylasım ıcın tesekkurler...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...