gözlerinize inanamicaksınızzz:))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

manyak!

Üye
    Konu Sahibi
gözlerinize inanamicaksınızzz:))
 

SelmanTE

Üye
çoook eski bir resim.
sarfettiğin çaba için tşler
 

POWER

Üye
Çok etkilendim doğrusu teşekkürler...
 

Kaptan

Üye
bu eski ama güzel bişey ilk yaptığımda hayretler içinde kalmıştım
 

manyak!

Üye
    Konu Sahibi
ναη_нσιנ∂σηк;445464' Alıntı:
Bana neden birşey olmadı
ya ööle olağanüstü bi durum yok ortada sdce gözünü kapatıncada o adamı görüyosun o kadar
 

ALican35

Üye
pfff yapamadım bir türlü pfff pff
 

manyak!

Üye
    Konu Sahibi
yok yok !sizin bilgisayar başında otura otura gözleriniz bozulmuş
 

omayra

Üye
Hz.İsa'yı gösteriyor. Bunun Atatürk'ü gösteren versiyonu da vardı.
 

Nazy

Üye
Devrimci Bi Rock Kahramanı var ona benziyor
 
bende oldu çok şaşırıdım valla ,bob marleye benzettim adamı
 

c3r3n

Üye
coooook eski..ama hatırlamak güzeldi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...