Görüntüdeki daralma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SelmanTE

Üye
Aksine bence ekran çözünürlüğünüz max. ne oluyorsa onu kullanın

site 1024x768 de tam ekran görünmektedir.

çünkü sitenin genişliği 910px olarak elle verilmiştir. Bu yüzden büyük çözünürlüklerde yanlarda boşluklar büyüyecektir.



nega ben diycektim tam göksel yazmış saolsun.
bu konuda yanlış düşünüyorsun.
çünkü 1024x768 site çözünürlüğü ise ekranın çözünürlüğünü 1280x1024 yaparsan
kenarda haliyle boşluklar olur


hatta sana iki örnek;
1024x768




800x600






kenarlardaki boşlukların yok olduğunu göreceksiniz.
saygılarımla
 

Ozan

Admin
Kenardaki boşluklar için kötü birşey demedim ki sanırım önceki mesajlarımı okumamışsınız aksine bende bosluk sizde görünenin 2 katı 1280*1024 ve 1280*800 ekranlarda çalışıyorum hep. Ve bu siteye ve göze hoş bir hava olusturuyor keşke 1024 de de bosluk daha fazla olsa da gözünüz daha az alana bakarak dolayısı ile az yorulsa ve arkadaki gri renk sizi rahatlatsa
 

M@xWeL

Üye
    Konu Sahibi

Bende de 1280x800 çünkü 15,4' ekran kullanmaktayım. Ama hoş durmuyor çünkü boşluk gözümün kaymasına sebep oluyor. Kısacası boşluksuz hali daha net ve güzel. Tabi bu benim şahsi görüşüm.
 

SelmanTE

Üye


tamam abi anlaşılmıştır
temennilerini destekliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...